Reakcia na: S499.1023 #32462:
to mi je jasne, ze ta rychlost je obmedzena kvoli %, ja som myslel ale, ze by som im obmedzil rychlost na 120 kvoli tomu hadzaniu najmä v oblukoch. Na CD som si to ani ja este nevsimol, ale v Reichu, aj ked som isiel vo vozni, ktory bol 3 dni v premavke, to hadzalo z boku na bok. Torzna vzpera, ak je to to, co myslim, je medzi ramom povozku a sekundarnym odpruzenim, nema vplyv na kmity podvozku voci skrini vozna. Ak je tam nieco ine co je nazyvane torzna vzpera,tak dalej uz moje vedomosti nesiahaju. Udrzba bratislavska,nemozem povedat ze by bola horsia ako prazska, prazske Bpee,Bee su este horsie. ?
bigmac
pravdepodobne nema kto otvorit 3.stykacovu skrinu a precistit tie hnusne odporne elektrodynamicke obmedzovacie rele, co maju obe kotvicky zahumusene od uhliku. v dosledku toho je zle napovelovany pilotmotor a kladka zr sa nevracia do zakladnej polohy. prave vozy, na ktorych "sa to neda a po opatovnom zapnuti reverzu prudko trhnu" funguju tak, ako panboh a konstrukter prikazali, pretoze poloha zrychlovaca musi zodpovedat velkosti prudu pretekajuceho trakcnym obvodom a pokial tento obvod rozopnes vypnutim smerovych stykacov (teda reverzu), tak pretekajuci prud je 0A a preto zrychlovac musi byt dolu (v plnom odpore).
takze sumarizacia:
vozy co nesklbuju presli erotickou udrzbou miestnych odbornikov, su do***ane, nefunguju tak ako maju a vobec nebude nic mimoriadne, ked to raz skonci velkou nehodou z dovodu vynechania edb. ta totiz brzdi len do odporu. takze nech pani "skuseni vodici" spokojne dalej vypinaju reverz, su na najlepsej ceste ist si posediet do chladku za verejne ohrozenie...