Reakcia na: Jenki #32487:
Pred chvíľou som sa vrátil z DP a ponavštevoval pár kľúčových ľudí od nižších až po najvyššie miesta. Síce som sa nedozvedel aké je zapojenie výzbroje (ešte sa stretnem s kompetentnou osobou z elektroskúšobne), ale aspoň som zistil, že všade sa o používaní prepínania reverzu vie. Aj napriek tomu mi vedúca výpravy potvrdila, že prepínanie reverzu je v bežných podmienkach zakázané. Bežné podmienky sa však dajú vyložiť rôzne. Náhodne som sa stretol aj s niekoľkými najskúsenejšími vodičmi, ktorí práve vyrážali na špičku na rýchlodráhu. Všetci svorne tvrdili, že bez prepínania reverzu sa jazdiť nedá. Na záver na mňa zapôsobil rozhovor so zamestnancom na jednom s najvyšších miest, ktorý mi po tom, ako som vysvetlil možnosti zapojenia výzbroje a vyslovil želanie o vyskúšanie niektorej T3, tak mi bolo povedané, aby som sa na tom s niekým dohodol a vyskúšal. 
V tejto súvislosti si chcem ešte raz prejsť, ktorý výsledok skúšobnej jazdy patrí ku ktorej možnosti zapojenia:
- v prípade odpichu na 300A a následnému streleniu (všetky 3 možnosti?)
- v prípade naskočenia čeľustí
- v prípade, že sa nebude nič diať (ktorá možnosť+finta s pridržaním odpadnutého LO).
Ešte jeden zaujímavý poznatok, ktorý som sa dnes dozvedel, že v prípade súprav 3xT3 sa zrýchľovače sa nastavili a dolaďovali tak, že jednak sa celý vlak správal ako jeden voz a jednak bola príprava stiahnutá na najnižšiu možnú mieru (údajne medzi 50 až 100A pri rýchlostiach 55 až 65 km/h). Aj z tohto dôvodu vozidlá trojičiek premávali stabilne bez prehadzovania vozidiel, či odpájania posledného vozidla (pre možnosť ďalšej prevádzky v súprave 2xT3) alebo oboch zadných vozidiel (pre možnosť ďalšej prevádzky ako sólo).
Jenki