Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #167772:
to bola následná ukážka toho ako sa používa veta "Je to konšpiračná teória!" a síce na všetko čo je nepohodlné niekomu, tak začne toto jačať... a to je ešte ten lepší prípad, potom tu máme už tvrdšie slová, ktoré častým používaním nadobudli úplne iný význam ako pôvodne mali. ?
Reakcia na: no.ev.di. #167771:
Vidis tam nejaku konspiraciu? 😛 Ked tam nie je konspiracia nemoze to byt konspiracna teoria 😛
Reakcia na: 810zssk #167770:
To je konšpiračná teória! ?
Reakcia na: MatejBA #167769:
Lebo by ho d**lo.
Reakcia na: S499.1023 #167768:
Preco? By si sa mohol pokojne vyzurit ?
Reakcia na: MatejBA #167748:
Ja ho rozhodne voziť nebudem.
Reakcia na: Martin Fundárek #167600:
ad 3 - podľa prepisu tlačovky to vyzerá, že ide len o dezinterpretáciu autorkou článku. Nepadlo ani slovo o tom, že by mala byť trať "sčasti pod zemou", to si asi spojila Figeľove slová "Rozpočet celého projektu prepojenia Petržalky s centrom sa pohybuje od 133 do 280 miliónov eur. Podľa toho, či sa zvolí povrchový alebo podzemný variant" so slovami Ftáčnika "ďalšie časti tej trasy, to znamená Šafárikovo námestie – Hlavná stanica, Bosákova – Janíkov dvor".
Reakcia na: jandro #167765:
meniť L65 cez Východné je fakt blbosť, chodí naozaj dosť plná, je využívaná, veľa ľudí cestuje z Rače do Vajnor aj z Pantov na Zlaté piesky a zavádzať nové linky a meniť to, čo dobre funguje je nezmysel, tam stačí zredukovať L55 a máš ušetrené, potom zmeniť zachádzanie L56 ku kauflandu na 1x za hodinu, možno ešte tú L52 iba na špičku a máš ušetrené, ale naozaj na väčšie škrty tu priestor nie je, situácia je tu odlišná ako bola v jednej vyvolenej MČ
Reakcia na: no.ev.di. #167761:
ked DPB kupoval minibusy v r.2005 uvazovalo sa v Raci o tom, ze by mali premavat pravidelne linky na Potocnu a ak by byval Zahradnik v Raci, tak by urcite zaviedol aj linku spajajucu tzv. Staru Racu (okolo Remeselnickej ul.) s jej centrom 😉

Re #167764 matt11: netreba zabúdať, že Východné je časťou Rače 😉 býva tu dosť veľa ľudí, ktorí tu nemajú trvalý pobyt, celkový počet obyvateľov sa ťažko odhaduje ... Vajnory s Račou a načo? Panty s Vajnorami by mohla spajat napr. 54-ka, max. 2krat za hodinu
Reakcia na: jandro #167759:
keby preložíš L65, tak čo by obsluhovalo oblasť medzi Račou a Vajnormi + časť Vajnor kde chodí len L65 a ako by sa dostali ľudia z Pantov na Zlaté piesky a ďalej? Východné má zase oveľa lepšie spojenie s Račou ako Vajnory, a určite na Východnom nemôže bývať toľko ľudí čo vo Vajnoroch, kde stále pribúda, čo viem stavia sa tam dosť domov stále
Reakcia na: Mike #167742:
Ďakujem, na webe je síce kontakt len na riaditeľa tej sekcie, ale ozvem sa tam, možno sa to dostane k tomu správnemu človeku. Ako však (trochu) poznám vaše fórum, je dosť možné, že to ani nebude treba ☺
Reakcia na: no.ev.di. #167757:
Racianske linky by som nechal tak ako su okrem L55 ,ktora premava ako nahrada za zredukovanu L59. Vacsinou tam behaju prazdne spoje. Preklad s L65 nebude nikdy optimalny,kedze na tej mega dlhej trase nabera slusne meskania.

L54 je slabo vyuzivana no spojit ju dokopy s L52 je nezmysel ,kvoli uplne odlisnym prepravnym narokom na useku Vychodne-Vajnory a Vychodne Raca.Na linke L54 by v sedle a cez vikend stacil 60 min.int. dobre nacasovany na prestup L53,L65. Kedysi chodila slusne naplnena iba v nedelu pocas konania burzy na letisku. Bola aj posilnena len uz neviem ci to bola L54 alebo byvala L36

L52 doplnuje kapacitu na najviac vytazenom useku.
V plane bolo prepojit ulicu Na Pantoch zo Sklabinskou. Potom by bolo onmoho jednoduchsie a uspornejsie viest linky v tejto casti mesta.
Reakcia na: matt11 #167758:
zmysel tej zachádzky na Potočnú nepoznám veru. L55 by mala tú istú trasu čo teraz ibaže len vybrané spoje by zostali.
Reakcia na: jandro #167759:
na Vajnorské jazerá sa inak dá v pohode pešo dojsť od zastávky Vajnory-nadjazd. Keď tam idem s priateľkou tak vždy na L53, tam vystúpime a za chvíľu sme tam pešo. Raz sme tam šli z Petržky vlakom, nebolo to zlé, vo vlaku bolo možno tak 20 ľudí ?
Reakcia na: no.ev.di. #167757:
jednou z moznosti je aj prelozit 65-ku tak, aby chodila cez Vychodne ... Vajnory maju porovnatelny pocet obyvatelov s Vychodnym a maju dva spoje do mesta, Vychodne nema ziaden spoj a aj to spojenie na trolejbusy by veru pomohlo, nebolo by mozno odveci uplne nove nalinkovanie spojov v tejto oblasti ... 630-ka by napr. kludne mohla premavat na ZST Vajnory, 54-ka hadam len v spicke (cez leto celodenne kvoli Vajnorskym jazeram - Bagru)
Reakcia na: jandro #167755:
ak by sa náhodou nejak zredukovala L65 tak by to bola dosť tragédia, keďže teraz chodí dosť plná
a zdá sa mi, že L56 nemešká ráno, skorej poobede kvôli nadjazdu. A súhlasim, že by mali L56 chodiť 12m, niekedy tam chodili karosy.
A L52 by som len mierne upravil, minimálne večer niekedy viem, že hcodila len do 20:00, aj keď najlepšie riešenie si myslím, že je spojiť ju s L54, ako tu bolo písané. Určite by sa využívala, keďže viem o tom, že z Vajnor chodí tiež dosť ľudí do Rače a zbytočne by od Na pasekách po Sklabinskú nejazdili obidve linky. Ku kauflandu by som nechal zachádzať L56 iba raz za hodinu, dôchodcom to stačí a pre iných tam chodí električka.

Re #167757 no.ev.di.:
Nestačí ti akú dlhú trasu má L65 a ešte by sa mala motať po Rači a zachádzať ku kauflandu?? A ak by si tam ešte včlenil L55, to by si neušetril, lebo po Rači by sa motalo ešte zbytočne viac autobusov ako teraz na L56. L56 je na to v pohode, ako som napísal stačilo by raz za hodinu. A vie niekto aký zmysel má 2x denne zachádzanie L56 na potočnú?
Reakcia na: jandro #167755:
no obnovenie L114 by bolo veľkým krokom späť, keď už tak by som maximálne potiahol L56 k trolejbusom v Trnávke ale ďalej nie. Od dopravy do mesta je najlepší prestup na električky 2 a 4. Čo sa týka kindervajec tak tých je prebytok, 50 ich tu fakt nemusíme mať keďže vhodné sú akurát tak na L23,38,41,43,51,52,55,57,77 a 79 a to ak sa nemýlim robí dokopy denne 19 alebo 20 poradí + rezerva 5ks (neviem koľko má byť rezerva). Na L56 by teda bolo treba 10.5 či 12m rovno? Ja som videl L56 pár krát v živote, z toho raz do nej nastupovalo celkom dosť ľudí na Zlatých pieskoch a to prišlo kindervajce B 9.5 (pravdepodobne tí čo šli na Východné a možno aj do Rače).

Re #167755 jandro: s tým Kauflandom keď si spomenul, že by to nemusela robiť L56, tak oprášim svoj starý návrh :
L52 : včleniť do CP L56
L55 : včleniť do CP L65
L56 : Tbiliská - Rustaveliho - Detvianska - Sklabinská atď. po starej trase na Studenú, v úseku Tbiliská - Na pasekách i=10/30/10//15, v r.š. pri menšom počte vložených spojov z L52 by som nasadzoval 10.5m, poobede by mohli byť 9.5
L65 : Tbiliská - Rustaveliho - Nám. A. Hlinku - Barónka - Detvianska - Púchovská (Kaufland) - atď. na Dolné hony, i=15/30/20//30, vybrané spoje (t.j. nie tie prádzne) z L55 budú vložené do CP L65 v úseku Na pantoch - Nám. A. Hlinku

- ušetrili by sa vzkm nižším počtom spojov v r.š. na L52, resp. po novom na vložených spojoch na L56
- šetrnie vzkm na zachovaní iba vybraných spojov L55
- menší nárast vzkm kvôli preloženiu trasy L65
Reakcia na: Hug0 #167753:
SOR má dvere naviac ale chýbajú mú úplne iné veci, takže tie dvere si môžu pichnúť za klobúk ?

Re #167752 Ivan3: a má aj sklopné sedadlá, na ktoré keď sa niekto vycapí tak nie je kde stáť, lebo okrem toho priestoru sa dá stáť iba vo dverách už, v uličkách a kĺbe. V týchto miestach keď človek stojí tak má istotu, že pri nástupe/výstupe bude do neho niekto furt vrážať. Kĺbový SOR pojme asi toľko ľudí na státie čo 15m Solaris. Navyše aj krivá podlaha pri štvrtých dverách vyzerá ako keď si decká robia z dosiek skokanské mostíky pri bicykle ? zaujímalo by ma inak, že prečo nevie SOR v kĺbe vytvoriť toľko miesta čo Irisbus, Solaris, MAN alebo Mercedes?
Reakcia na: matt11 #167691:
kedze sa chystaju setrit, tak bude dobre ak ponechaju na 65-ke aspon sucasne intervaly a samozrejme najma sucasnu trasu ... 52-ka rano by nemala byt kombinovana s 56-kou, kedze jej odchody nie su stopercentne (kvoli nadjazdu)

Re #167695 Valec: je to priblizne rovnako casovo, ak sadnu spoje ... najma ak prsi, tak na Racianskom myte prebiehat a cakat nie je ziadna slast

Re #167699 no.ev.di.: velkost autobusov je tiez problem, 56-ka by mala byt urcite v rannej spicke kapacitnejsia, ked kupil DPB kinderka tak ich asi nemal kde dat, tak skoncili tu, netreba zabudat, ze este v r.1999 v smere Vychodne-Zlate piesky premavala modra Karosa linky č.54 s velmi nepravidelnymi intervalmi ... v r.1995 vsak premavala pravidelne 114-ka v smere Vychodne-Studena-Trnavske myto ... tj uz bolo aj horsie, ale uz bolo aj lepsie, pokus resp. sen o jej obnoveni je stale 😉

Re #167714 shandon: predlzenie ku Kauflandu nepridalo nejako vela vzkm. ale zvysilo potrebu vyssieho poctu vodicov na linke, otazna je ze ci by len niektore zachadzky tento pocet znizili, spoj ku Kauflandu je vsak potrebny, mozno ale nie 56-ka
Reakcia na: Martin Fundárek #167750:
hej hej, mne sa to mixuje tá Poštová a Vysoká. Hej myslel som Vysokú. V každom prípade, je taká poloha prístrešku úplne od veci a vyzerá to, ako keby boli v dopravnom podniku úplní neschopáci, čo až také kritické nie je.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.