Reakcia na: Martin Fundárek #123117:
Akonáhle bude existovať prepojenie Petržalka - Filiálka, tak význam Hlavnej stanice pôjde dole nie? Inak škoda, že sa prestali využívať koľaje hore nad nástupišťami autobusov. Viem, že je to muzeálna koľaj a v budove pri koľajach sídli múzeum dopravy. Neviem koľko koľají tam je a či by tam bolo možné nástupište. Každopádne by sa tam dali končiť vlaky prichádzajúce zo smeru Kúty, ktoré končia v BA. Vyžadovalo by si to veľké náklady ale predstav si aké by to bolo, že by sa ľudia prešli od vlaku buď budove na rohu Pražskej/Šancovej alebo by mohli zliezť dole k autobusovému nástupišťu, ktoré by samozrejme muselo byť posunuté aby sa tam mohol spraviť hore perón. Potom by budove hlavnej stanice neprekážalo vôbec keby neexistovala tá prístavba a šla by dole - ostal by len historický originál.
MiroBA
To je pravda priestor pred hlavnou stanicou je dosť malý. Ono celý priestor by tam chcelo prestavať, koniec koncov sú na to plány. Ale namiesto tých nezmyslov - veľkého nákupného centra a pod. či čo tam plánovali by radšej mali myslieť na dopravnú obslužnosť. By som si vedel predstavit viacpodlažný obratisový objekt - na prvom podlaží by mali konečnú električky na druhom trolejbusy a na treťom autobusy, samozrejmostou by bol bezbariérový pristup. Vzhľadom na terénne pomery pri Hl. stanici by to mohlo byť pomerne realizovateľné.