Anketa: Považujete v súčasnosti regionálnu verejnú dopravu v Bratislavskom kraji za atraktívnu?

Prestupný terminál v Pezinku
Foto © osa
rozhodne áno (4 %)
skôr áno (9 %)
skôr nie (50 %)
rozhodne nie (31 %)
neviem (6 %)

	

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #7:
Ľudia sa vo viacerých smeroch nezmestia do vlakov ani cez týždeň, a nezmestia sa ani do L39, 61 a tak ďalej. Ničmenej aspoň v pracovný deň sa jedná o vcelku použiteľný a zrozumiteľný systém aj pre bežného civilistu, na rozdiel od Lajnsov. Eto vsjo
Reakcia na: Rubber38 #6:
Vikendovy interval 2 hodiny, pri ktorom sa nezmestia ludia do vlaku ma od "fajn" daleko a nic na tom nezmeni ani fakt ze to moze byt aj horsie.
Reakcia na: S499.1023 #5:
Nuž, v štáte, kde v PAD takmer nikde neexistuje taktová doprava a spoľahlivá nadväznosť liniek, a kde je väčšina železničných tratí obsluhovaná os. dopravou buď vôbec, alebo +- štyrmi pármi vlakov za pracovný deň, je aj tá Bratislavská PŽD tvorená jedným osobákom za hodinu (v špičke prekladaným REXom) naozaj kvalifikovateľná, ako Fajn ?
Reakcia na: Ike #4:
Prímestskú železničnú dopravu v okolí Bratislavy za dobrú? Mám teda DIAMETRÁLNE odlišné predstavy.
Reakcia na: 810zssk #3:
Som sa zlé vyjadril. Bola to otázka na znenie otázky. Ja osobne považujem primestsku dopravu za dobrú práve vďaka železničnej. Ak sa pod primestskou rozumie len pad, potom je to horšie.

Logické by bolo vnímať to ako celok, žiaľ pýcha a záujmy sú viac.
Reakcia na: Ike #1:
Celok. Nie su to dva izolovane systemy (i ked sa tak dopravcovia tvaria).
Rozhodne nebude nijak atraktivna, kym nebudu uplne vsetky vozidla vybavene funkcnou klimatizaciou.
Mysli sa tym pad alebo pad a žod?? je to celkom rozdiel

Ďalšie ankety