Reakcia na: 5 #47092:
Hej, je to mierna zachádzka a ten semafor je relatívne ľahko riešiteľný preferenciou. No ľahko je v tomto prípade relatívne, ale bez ohľadu na vôľu, je to finančne zanedbateľná položka. Menej liniek, hustejšie intervaly, myslím, že to je logickejšie a praktickejšie.A keď už ide len o ten súbeh, tak prečo sa obratisko vybudovalo práve pri Exnárovej? Takto sa sídlisko rozdelilo na dve časti, na jednej jazdia trolejbusy, na druhej aj autobusy, myslím, že ak by jazdili z okraja sídliska, bolo by to nie len lacnejšie, efektívnejšie, ale aj ekologickejšie. A tá zachádzka, pri vhodnom nastavení semaforov, zavedení preferencie by s prestupom nezabrala viac času, ako jedna zastávka na trase naviac.
d3k0
Treba si uvedomit, ze tvrdenia o nevyuziti elektriciek do Barce mozu sposobit uvahy o tom, ci je trat VSS - Barca vobec potrebna. Takze by si tu diskutujuci mali zvazit retoriku, lebo jej nasledky mozu byt uplne ine, ako by chceli. Katowice snad nechceme...