Suhlasim s emareqom. Trolejbusy MAJU zachadzat na stanicu. A to, ze chodia pomaly, som uz iX krat spomenul, ze nie je ich problem. Trolejbusy dokazu jazdit aj rychlo, keby bolo trolejbusove vedenie od zaciatku pripravene a nainstalovane tak, ako ma byt.
Ale s tou stanicou je pruser, samotne stanicne namestie (plocha) nepatri mestu Kosice. Sukromna firma, ktorej to patri, chcela s namestim nieco robit, ale doteraz sa tak nestalo. Preto sa nepristupuje ani k zatrolejovaniu namestia. Tusim by sa tomu trebalo pozriet na korienok...
S tou Barcou je to vec pohladu. Iste mas v tom smere pravdu ale nazvat L4 nosnou pre Barcu tiez nie je bohvie co. Skor sa divim ze ju nenechali povedzme celodenne v 30 min int. a nechat L3 celodenne.
Samozrejme, že majú trolíky chodiť na stanicu! Toto dnes suplujú autobusy. Furča má na NO rýchle spojenie pomocou linky 15 (škoda, že nie v dvojnásobnom počte spojov).
Stanica mala byť dávno zatrolejovaná a jej obsluhu vo vzťahu k Furči mali prevziať L71 a 72. Žiaľ, dodnes sa tak nestalo
no to snad nemyslis vazne.., polovica furce nadava na trolejbusy ze ist s nimi na NO je ako cesta okolo sveta a ty tam chces este capnut stanicu ? vetva z mieru do centra aj tak mala ist povodne smer hlavna posta,nova nemocnica,..
joj, to nemozes takto porovnavat ze ci tahanovce, kvp potrebuju spoj na stanicu, pozri sa na mapu a hned uvidis ze furca je tak blbo situovana k stanici co sa tyka ciest a dopravnych tokov ze tu ozaj vyvstava tato otazka, od ostatnych mestskych casti nie je problem natiahnut linku prirodzene. Dalej pozri sa do historie ake kedy mala spojenie furca so stanicou ? a v poslednom rade pozri sa na skutocnost, linka 27 z 2.8.2008 chodila prazdna. a to iste caka aj L30
Re #47062 Peter55: rozumiem, aby si nemusel vlacit kufre.. v pripade vlaku jo, ale v pripade SADky je vzdialenost zastaviek na stanici a palackeho prakticky rovnaka a co si vyberies? predsa to kde je hustejsi interval, nie? Ja fakt neviem k comu je dobra linka s intervalom 30' ci kolko to ma mat ta L30, nech to chodi len ako pripoj k rychlikom a hotovo
Uprednostnilo sa dodrzanie kapacity na jednotlivych profiloch, uprednostnil sa jednotny sietovy interval (= pravidelnost pred sucasnou ciastocnou nepravidelnostou), uprednostnila sa spravodlivost (rovnaky pocet liniek pre sidliska s porovnatelnym poctom obyvatelov), uprednostnilo sa zvysenie podielu elektriciek na celkovych vykonoch MHD, uprednostnili sa trasy na zaklade dopravneho prieskumu vyuzitia spojov a nie domnienok o potrebnej kapacite.
Treba si uvedomit, ze tvrdenia o nevyuziti elektriciek do Barce mozu sposobit uvahy o tom, ci je trat VSS - Barca vobec potrebna. Takze by si tu diskutujuci mali zvazit retoriku, lebo jej nasledky mozu byt uplne ine, ako by chceli. Katowice snad nechceme...
prave som sa zoznamil s novym navrhom LV a nestacim sa divit ze sa uprednostila L4 pred L3 - to by som si rad precital tie argumnety...., no a vecny spor o 18 by mozno vyriesilo jej ukoncenie pri Tescu a basta. Ale zase kvitujem aj pozitivne zmeny, snaha o nosne linky a ich intervaly v spickach, len dufam ze sedlový int. 15 min bude aj cez VD, alebo som optimista? A to som sa dnes vecer vratil z Brna - ich MHD im ticho závidím....
aj ked stala pri tescu poobede to bolo pod alebo presne 10 minut... teraz spodkom nejazdi nic (par spojov 56-ky oproti spojom vrchom je skoro nic), zrazu je to +4 minuty cesty bez inej alternativy
...a nehovorim o tom ako si v rannej spicke musia davat oprotiiduce autobusy pri zastavke Hanojska navzajom prednost, lebo dve oproti sebe neprejdu ? a pri takom intervale MHD ako je na tejto ulici je to dost problematicke miesto (niekedy stoja aj 3 autobusy za sebou kym prechadza oprotiiduci)
ked sa niekoho z THC opytas cim by siel na Stanicu, vacsina by povedala L10, pritom chodi tam aj L27, avsak jej jazdna doba je dlhsia o ten cas pesej prechadzky z Palackeho... tak si mozes vybrat
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
3001