s tou úvahou ohľadne trate do Barce súhlasím, ale ak tu niekto argumentuje previsom ponuky na Kuzmánke a Komenského, tak si dovolím tvrdiť, že v Barci je to niekoľkonásobne horšie.
A jedna otázka: je vlastne prechod z Palackého na stanicu chodcom oficiálne povolený??? Jeden čas tam bola tabuľa so zákazom vstupu pre chodcov, dokonca tam bol vrátnik pri vjazde pre busy. Teraz tam nič také nie je, ale myslím si že len dovtedy, kým tam nebude nejaká škaredá nehoda - občas tam chodím a nie je to príjemné, vyhýbať sa busom, pretože žiaden prechod pre chodcov tam neexistuje.
Suhlasim s emareqom. Trolejbusy MAJU zachadzat na stanicu. A to, ze chodia pomaly, som uz iX krat spomenul, ze nie je ich problem. Trolejbusy dokazu jazdit aj rychlo, keby bolo trolejbusove vedenie od zaciatku pripravene a nainstalovane tak, ako ma byt.
Ale s tou stanicou je pruser, samotne stanicne namestie (plocha) nepatri mestu Kosice. Sukromna firma, ktorej to patri, chcela s namestim nieco robit, ale doteraz sa tak nestalo. Preto sa nepristupuje ani k zatrolejovaniu namestia. Tusim by sa tomu trebalo pozriet na korienok...
S tou Barcou je to vec pohladu. Iste mas v tom smere pravdu ale nazvat L4 nosnou pre Barcu tiez nie je bohvie co. Skor sa divim ze ju nenechali povedzme celodenne v 30 min int. a nechat L3 celodenne.
Samozrejme, že majú trolíky chodiť na stanicu! Toto dnes suplujú autobusy. Furča má na NO rýchle spojenie pomocou linky 15 (škoda, že nie v dvojnásobnom počte spojov).
Stanica mala byť dávno zatrolejovaná a jej obsluhu vo vzťahu k Furči mali prevziať L71 a 72. Žiaľ, dodnes sa tak nestalo
no to snad nemyslis vazne.., polovica furce nadava na trolejbusy ze ist s nimi na NO je ako cesta okolo sveta a ty tam chces este capnut stanicu ? vetva z mieru do centra aj tak mala ist povodne smer hlavna posta,nova nemocnica,..
joj, to nemozes takto porovnavat ze ci tahanovce, kvp potrebuju spoj na stanicu, pozri sa na mapu a hned uvidis ze furca je tak blbo situovana k stanici co sa tyka ciest a dopravnych tokov ze tu ozaj vyvstava tato otazka, od ostatnych mestskych casti nie je problem natiahnut linku prirodzene. Dalej pozri sa do historie ake kedy mala spojenie furca so stanicou ? a v poslednom rade pozri sa na skutocnost, linka 27 z 2.8.2008 chodila prazdna. a to iste caka aj L30
Re #47062 Peter55: rozumiem, aby si nemusel vlacit kufre.. v pripade vlaku jo, ale v pripade SADky je vzdialenost zastaviek na stanici a palackeho prakticky rovnaka a co si vyberies? predsa to kde je hustejsi interval, nie? Ja fakt neviem k comu je dobra linka s intervalom 30' ci kolko to ma mat ta L30, nech to chodi len ako pripoj k rychlikom a hotovo
Uprednostnilo sa dodrzanie kapacity na jednotlivych profiloch, uprednostnil sa jednotny sietovy interval (= pravidelnost pred sucasnou ciastocnou nepravidelnostou), uprednostnila sa spravodlivost (rovnaky pocet liniek pre sidliska s porovnatelnym poctom obyvatelov), uprednostnilo sa zvysenie podielu elektriciek na celkovych vykonoch MHD, uprednostnili sa trasy na zaklade dopravneho prieskumu vyuzitia spojov a nie domnienok o potrebnej kapacite.
Treba si uvedomit, ze tvrdenia o nevyuziti elektriciek do Barce mozu sposobit uvahy o tom, ci je trat VSS - Barca vobec potrebna. Takze by si tu diskutujuci mali zvazit retoriku, lebo jej nasledky mozu byt uplne ine, ako by chceli. Katowice snad nechceme...
prave som sa zoznamil s novym navrhom LV a nestacim sa divit ze sa uprednostila L4 pred L3 - to by som si rad precital tie argumnety...., no a vecny spor o 18 by mozno vyriesilo jej ukoncenie pri Tescu a basta. Ale zase kvitujem aj pozitivne zmeny, snaha o nosne linky a ich intervaly v spickach, len dufam ze sedlový int. 15 min bude aj cez VD, alebo som optimista? A to som sa dnes vecer vratil z Brna - ich MHD im ticho závidím....
ano toto som myslel... len poukazujem ze toto by sa na americkej nestavalo, tam je 4prudovka...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Peter55