Tak to je úžasné. Nevieš kedy bude vydaná oficiálna správa? Inak, nejak som nepostrehol žeby už boli zverejnené výsledky dopravného prieskumu. Načo sa potom robil, ak sa nepočká na jeho výsledky a k prípadným obmedzeniam pristupovať až potom?
Re #46438 romeo: Autobusová doprava by nemala byť zvýhodnená oproti koľajovej. Autobus nemá mať menej zastávok na tej istej trase. Keď už, tak nech sa zavedie zastávka na znamenie (skutočná, nie "košická").
Re #46439 eMareq: Linky 9 a 4 koordinované nie sú, prestúpiť sa nedá, už som to skúšal.
Keď som tam ešte býval tak cez víkend v jednotlivých spojoch na L2 či L4 počet cestujúcich sa točil okolo čísla 5 až 10 (10 bol vrchol - duochodcovia idúci do jezuitského kostola). Vždy tam bola cez víkend mizéria, aj keď tú výslednú 20 minútovku neobhajujem.
Re #46435 TA: Nie, jazdiť nebude. Zostane na JZR len L7 a L9. V úseku OCV - VSSX to bude pokles o 1/3, ale v úseku JZR - NO, presne polovica. Neverím, že niekto stihne z L9 prestúpiť na L4 a opačne.
zbytočnosť aby busy stali na zastavkach Idanská a zimný štadión pretože pre tých 5 a pol ľudí čo tam nastupujú stačia električky..ale inak súhlasím aby trať bola využitá ako bus pruh
L 3 nebude cez víkend vôbec jazdiť Autorovi tejto skvostnej myšlienky by som rád navrhol nech sa hlási v najbližšej psychiatrickej liečebni.
Aj tak mi to nesedí, že klesne počet spojov na polovicu. Teraz je to 9 ( 3 + 3 + 3 ) za hodinu, potom by to malo byť podľa tohto 6 ( 3 pre L 4 a 3 pre L 7 ). Takže pokles o 1/3.
Dosiahol by zberac trolejbusu, keby vozidlo zaslo na tram zastavku?
Ad vikendove intervaly. Ked nie su kilometre, nie su spoje. Idealna cesta, ako este viac ludi odlakat od MHD. Cez vikendy to tiez vidim na auto.
Odpoveď je jednoduchá. Nie je vôľa zavádzať niečo nové, dlhodobo tu nenastal žiaden progres. A či je to tým, že sa o to nik nezaujíma (nik z oprávnených), nekompetenciou vedenia, tým, že každý sa stará iba o seba, alebo hocičím iným nech si domyslí každý sám.
ked nie je prekazka, tak kde je problem? Este aj signalizacia je nastavena tak, ze sa autobus moze na krizovatke s Kuzmanyho zapojit bezkolizne do pruhu pre auta...
Cez školské vyučovanie budú jazdiť električky naozaj husto, po Terase v pravidelnom 5-min. intervale v rannej špičke (ak budú linky vzájomne prekladané, čo dúfam, že budú), kde je niekedy problém nastúpiť do voza, ale zas víkend bude bieda. Ale keď raz mesto objedná menej kilometrov a ešte aj z toho mála nariadi ušetriť 10% za 8 mesiacov, tak sa vyskakovať veľmi nedá... Hlavne, že vzduchvoziace a popri tratiach jazdiace busy nevadia nikomu.
Re #46424 eMareq: To by bolo dobré riešenie, aspoň by sa jednoduchšie prestupovalo zo spojov, ktoré končia na Námestí oslobodediteľov (teda na Bottovej).
Ja viem, lepší by bol 15-minútový (aj na iných linkách), ale keď nie sú km, tak nie sú ani spoje.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.