Samozrejme, že majú trolíky chodiť na stanicu! Toto dnes suplujú autobusy. Furča má na NO rýchle spojenie pomocou linky 15 (škoda, že nie v dvojnásobnom počte spojov).
Stanica mala byť dávno zatrolejovaná a jej obsluhu vo vzťahu k Furči mali prevziať L71 a 72. Žiaľ, dodnes sa tak nestalo
no to snad nemyslis vazne.., polovica furce nadava na trolejbusy ze ist s nimi na NO je ako cesta okolo sveta a ty tam chces este capnut stanicu ? vetva z mieru do centra aj tak mala ist povodne smer hlavna posta,nova nemocnica,..
joj, to nemozes takto porovnavat ze ci tahanovce, kvp potrebuju spoj na stanicu, pozri sa na mapu a hned uvidis ze furca je tak blbo situovana k stanici co sa tyka ciest a dopravnych tokov ze tu ozaj vyvstava tato otazka, od ostatnych mestskych casti nie je problem natiahnut linku prirodzene. Dalej pozri sa do historie ake kedy mala spojenie furca so stanicou ? a v poslednom rade pozri sa na skutocnost, linka 27 z 2.8.2008 chodila prazdna. a to iste caka aj L30
Re #47062 Peter55: rozumiem, aby si nemusel vlacit kufre.. v pripade vlaku jo, ale v pripade SADky je vzdialenost zastaviek na stanici a palackeho prakticky rovnaka a co si vyberies? predsa to kde je hustejsi interval, nie? Ja fakt neviem k comu je dobra linka s intervalom 30' ci kolko to ma mat ta L30, nech to chodi len ako pripoj k rychlikom a hotovo
Uprednostnilo sa dodrzanie kapacity na jednotlivych profiloch, uprednostnil sa jednotny sietovy interval (= pravidelnost pred sucasnou ciastocnou nepravidelnostou), uprednostnila sa spravodlivost (rovnaky pocet liniek pre sidliska s porovnatelnym poctom obyvatelov), uprednostnilo sa zvysenie podielu elektriciek na celkovych vykonoch MHD, uprednostnili sa trasy na zaklade dopravneho prieskumu vyuzitia spojov a nie domnienok o potrebnej kapacite.
Treba si uvedomit, ze tvrdenia o nevyuziti elektriciek do Barce mozu sposobit uvahy o tom, ci je trat VSS - Barca vobec potrebna. Takze by si tu diskutujuci mali zvazit retoriku, lebo jej nasledky mozu byt uplne ine, ako by chceli. Katowice snad nechceme...
prave som sa zoznamil s novym navrhom LV a nestacim sa divit ze sa uprednostila L4 pred L3 - to by som si rad precital tie argumnety...., no a vecny spor o 18 by mozno vyriesilo jej ukoncenie pri Tescu a basta. Ale zase kvitujem aj pozitivne zmeny, snaha o nosne linky a ich intervaly v spickach, len dufam ze sedlový int. 15 min bude aj cez VD, alebo som optimista? A to som sa dnes vecer vratil z Brna - ich MHD im ticho závidím....
aj ked stala pri tescu poobede to bolo pod alebo presne 10 minut... teraz spodkom nejazdi nic (par spojov 56-ky oproti spojom vrchom je skoro nic), zrazu je to +4 minuty cesty bez inej alternativy
...a nehovorim o tom ako si v rannej spicke musia davat oprotiiduce autobusy pri zastavke Hanojska navzajom prednost, lebo dve oproti sebe neprejdu ? a pri takom intervale MHD ako je na tejto ulici je to dost problematicke miesto (niekedy stoja aj 3 autobusy za sebou kym prechadza oprotiiduci)
ked sa niekoho z THC opytas cim by siel na Stanicu, vacsina by povedala L10, pritom chodi tam aj L27, avsak jej jazdna doba je dlhsia o ten cas pesej prechadzky z Palackeho... tak si mozes vybrat
To nemyslíš vážne, že od NO po Dom umenia pôjde autobus? Na NO konečná a všetci von do trolejbusov a električiek! Hnusný súbeh!!! No a teraz vážne.
Prezradím Ti tajomstvo. Lingov je na trase Furča - NO ZACHÁDZKA. Spolu s povinným prestupom a teraz už aj skvostnou CSS na Lingove to robí niekoľko minút zdržania navyše. Kde je prínos pre cestujúceho? MHD nie je telocvik, že pod každým drôtom všetci vyskakujú z autobusu a naskakujú do trolejbusu. Čo bude prospešné na tom, že 30-tisícové sídlisko budeme voziť povinne do nejakej diery, aby tam hromadne preskakovali z voza do voza len preto, že tam sa končia drôty? Takýto krajne extrémistický model by vyhnal z MHD aj posledné zvyšky cestujúcich.
Nekonkuruje IAD v ničom. Ani rýchlosťou (zbytočná zachádzka, zbytočná CSS), ani komfortom (povinný hromadný prestup).
Ak niečo ide urobiť jednoducho, priamo, rýchlo (viď L15), netreba to komplikovať a experimentovať.
MHD je tu pre ľudí, a nie ľudia pre drôty.
Re #47070 Dopravák: Čo Ťa vedie k myšlienke ťahať nosnú linku z Lingova cez Prešovskú do centra, keď je preukázané, že ňou nebude mať kto jazdiť (L27)? Ako to, že Tvoja nosná L30 z Exnárovej po Kalinovskú môže ísť pod drôtmi, ale linka z Exnárovej k DH-MiÚ už pod drôtmi ísť nemôže? A na základe akého spravodlivého kľúča chceš tvrdo priorizovať severný výjazd zo sídliska?
?
wow, moja krv... ? Tak nejako si to predstavujem, ale tie trofle jednoznačne 4 a dokonca ráno 07:00 až 08:00 aj 3 minuty si viem predstaviť... Ale žiaden Abus smradlavý na kopci...
Len škoda, môžme si tu filozofovať a čo ja viem čo ešte, ale Tí hore, to žiaľ nikdy nepochopia... ?
nech sa páči, už sa všetci tešíme na reportáž.
Ešte je tu možnosť, ktorú nebola spomenutá ( prakticky však veeeľmi čudná ) : mohla si kúpiť 5 lístkov, keďže mala 5 €, čo by vodič nemohol odmietnuť.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Dopravák
Len škoda, môžme si tu filozofovať a čo ja viem čo ešte, ale Tí hore, to žiaľ nikdy nepochopia... ?