Reakcia na: Sarko #2100:
V Budapešti vačšinou vodič neodchádza s tým istým vozidlom ako prišiel. To je pozitívne (zrýchlenie obehov, úspora vozidiel). Ale inak - ich vozidlový park (samozrejme s výnimkou hannoverských TW6000) pokladám za niečo pre bežného vlka údesného. Vymrazené UV či kĺbáky, vodiči v kožuchoch, prískoky ako v Bix-e pri prekročení 30 km/h...Organizácia dopravy chaotická, šturcové konečné zo štyroch strán jednoho námestia, o nejakom takte či preložení intervalu sa im ani nesníva, utekajú si ešte aj nočné spoje, metro končí o 23:00...
Nájdu sa aj pozitíva ale myslím ,že v globále na tom nie sú o nič lepšie ako KE či BA.
I.
Vladimír
Takže ja sa žiadnym týmto neobmedzujem a viem, že absolútna väčšina Košičanov a návštevníkov mesta tiež nie. Ale zdá sa mi prinajmenšom zvláštne, aby vodič takýto zvyk vyslovene podporoval otvorením dverí vľavo, keď po ľavej strane nie je ostrovček. Stačí, aby si niekto zlomil nohu pri výstupe z dverí vľavo a nikoho nebude zaujímať, že možno by si nohu zlomil aj pri výstupe vpravo, ALE PODSTATNÉ BUDE TO, ŽE PREČO VODIČ OTVORIL DVERE VĽAVO. Aj takto si možno veľmi ľahko podpísať výpoveď zo zamestnania.
Pri Važci situácia prehľadná je (osobne som ešte otvorenie ľavých dverí ani tam ani na stanici nezažil). Ale aj tak si mi celkom takýto postup nezdá "s kostolným poriadkom".
Ja nie som predpisožrút, ale viem, že každý vodič, ktorý otvorí bezdôvodne dvere vľavo, riskuje.