Doplňujúce informácie: prvý sériovo vyrobený trolejbus Škoda 14 Tr na svete, resp. 14 Tr 01.
| Evidenčné čísla: |
| ||||||||||||||||||||
| Typ: | Škoda 14 Tr 01 | ||||||||||||||||||||
| Výrobca: | Škoda, Ostrov | ||||||||||||||||||||
| Výrobné číslo: | 08389 | ||||||||||||||||||||
| Rok výroby: | 1982 | ||||||||||||||||||||
| Sprevádzkovanie: | 1.12.1982 | ||||||||||||||||||||
| Odstavenie z premávky: | september 2006 | ||||||||||||||||||||
| Vyradenie: | 14.8.2007 | ||||||||||||||||||||
| Likvidácia: | 2007 | ||||||||||||||||||||
| Depo: | Hroboňova | ||||||||||||||||||||
| Rekonštrukcie a úpravy: | Nový náter v bratislavských farbách (1996)
Jeho pôvodné dvere boli nahradené novými. | ||||||||||||||||||||
| Informačný systém: | BUSE BS 100 (od 1999)
BUSE BS 120 (od 12/2005) BUSE BS 210 (98 × 19 px), BS 212 (112 × 19 px), BS 210 (28 × 19 px) (od 12/2005) | ||||||||||||||||||||
| Posledné záznamy o vypravení: |
|
N/A
Takže áno, okrem pôvodnej verzie dverí a náteru sa môžme baviť o rovnocennom vozidle. 6206 určite mala svoje miesto a myslím si, že veľa ľudí sa nebude čudovať, ak už jej "záskok" v podobe 6207 neprežije opravu v ďalekej budúcnosti.
Stav 6207 zhoršila dĺžka pôsobenia v premávke a retro jazdy pri rôznych príležitostiach v prvých rokoch milénia, no najviac spôsob deponovania po roku 2009.
Veľa ľudí si povie "však to vydrží tých pár jázd"... Nie, nie je to nezničiteľná vec a keď do budúcna rátam so zachovaním, tak sa k tomu chovám už ako k muzejnému exponátu a šetrím ho čo najviac dokým nenazbieram peniaze na riadnu opravu, ktorá by zabezpečila, že vozidlo bude môcť jazdiť aj trochu viac, no nie na pravidelných šoto linkách.