Doplňujúce informácie: prvý sériovo vyrobený trolejbus Škoda 14 Tr na svete, resp. 14 Tr 01.
Evidenčné čísla: |
| ||||||||||||||||||||
Typ: | Škoda 14 Tr 01 | ||||||||||||||||||||
Výrobca: | Škoda, Ostrov | ||||||||||||||||||||
Výrobné číslo: | 08389 | ||||||||||||||||||||
Rok výroby: | 1982 | ||||||||||||||||||||
Sprevádzkovanie: | 1.12.1982 | ||||||||||||||||||||
Odstavenie z premávky: | september 2006 | ||||||||||||||||||||
Vyradenie: | 14.8.2007 | ||||||||||||||||||||
Likvidácia: | 2007 | ||||||||||||||||||||
Depo: | Hroboňova | ||||||||||||||||||||
Rekonštrukcie a úpravy: | Nový náter v bratislavských farbách (1996)
Jeho pôvodné dvere boli nahradené novými. | ||||||||||||||||||||
Informačný systém: | BUSE BS 100 (od 1999)
BUSE BS 120 (od 12/2005) BUSE BS 210 (98 × 19 px), BS 212 (112 × 19 px), BS 210 (28 × 19 px) (od 12/2005) | ||||||||||||||||||||
Posledné záznamy o vypravení: |
|
E479_1001
Trolejbus 6206 bol zaujímavý aj tým, že mal osadené transparenty BUSE, čo by v prípade jeho zachovania v stave po dojazdení znásobovalo jeho hodnotu. Či disponoval aj veľkou kabínou, si však netrúfam tvrdiť – poznám ho, žiaľ, iba z fotografií.
Na druhej strane, nech sa to skončilo akokoľvek, vtedajšie rozhodnutia sa pravdepodobne nerodili s pohľadom na budúcnosť a seriál „Čo by bolo, keby“ je už len hra tieňov, ktorú dnes sotva zmysluplne rozvíjať.
Napokon aj tak rozhoduje technický stav a financie – a v prípade 6207 sa obávam, že práve tu môže ležať kameň úrazu.