VozidláTrolejbusyŠkoda 14 Tr › #6207

Evidenčné čísla:
  1. 67
  2. 6207    od 1983
Typ: Škoda 14 Tr 01
Výrobca: Škoda, Ostrov
Výrobné číslo: 08394
Rok výroby: 1982
Sprevádzkovanie: 1.12.1982
Depo: Hroboňova
Krasňany (depozitár HV)
Trnávka
Informačný systém: BUSE BS 100 (od 1999)
BUSE BS 120 (od 12/2005)
BUSE BS 210 (98 × 19 px), BS 212 (112 × 19 px), BS 210 (28 × 19 px) (od 12/2005)
Doplňujúce informácie: historické vozidlo
Iné údaje: Po vyradení z prevádzky v roku 2009 bolo vozidlo zachované do zbierky historických vozidiel DPB. V súčasnosti čaká na rekonštrukciu do pôvodného stavu.
Posledné záznamy o vypravení:
9.10.2009 203/2
7.10.2009 203/8
N44/1
5.10.2009 206/1
ZV-T/1
1.10.2009 203/2
30.9.2009 203/2
29.9.2009 204/2
25.9.2009 203/3
24.9.2009 208/5
Všetky záznamy o vypravení

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Edelweiß #83:
O tom zámere s nočnými linkami som v minulosti niečo počul a už vtedy som bol zdesený. Myslím, že to bolo okolo januára 2018. Už len ten nápad je hrozný, keby došlo k realizácii, so 6207 sa môžme rozlúčiť.
Reakcia na: 14TrM6226 #81:
Myslel som si, ze sprevadzkovanie 6207 v roku 2017 bola len dobra historka a neveril som tomu, ale zrejme to bude pravda co pisete.

Vznikli dokazy v tom istom roku ze sa nachadzala na tazkej udrzbe a udajne sa aj skusala v nocnych hodinach.

Ta prepadnuta podlaha ju tym padom zachranila lebo povodna uvaha bola ju poslat na nocne linky, aby sa tam krutila spolocne so 6621/6632.

V tom case mala 35 rokov, dnes ma 43...
Reakcia na: 14TrM6226 #81:
Ona dokym aj bola ukryta na Hrobonovej, bola relativne zakonzervovana, lebo bola pod strechou a neprsalo na nu.

Vsetko sa zmenilo rekonstrukciou Krasnan kedy musela kvoli miestu spolocne so 6309 ist prec ( nakolko aj spomenuta 6309 stala istu dobu na Trnavke, vozy stali relativne nedaleko od seba )

Cize obom vozidlam to na 99% uskodilo, len 6309 ma to stastie, ze sa jej uz venuju.

6207 vsak najviac ublizila konzervacia v Krasnanoch kde vlhkost aj napriek uskladneniu bola neskutocny problem a uskodila v podstate vsetkemu, co tam bolo.
Ešte by azda stačilo doplniť, že toto vozidlo sa naozaj 2+ roky nachádza mimo krytia a dosť zlého to na vozidle spravilo v kombinácii s rozkrádačskou kindermafiou.

Na Hroboňovej sa azda čoskoro po vyprataní elektrobusov získa opäť potrebné kryté státie pre ňu, ale aj 6309. Ak sa však nenájde miesto, tak bolo by možno zaujímavou ideou zvážiť nejakú formu konzervovania - napr. vákuum, čo by pre takto hodnotné vozidlo, ktorému hrozí v podstate šrot ak sa nenájdu peniaze na opravu, bolo veľkou výhodou.

Škoda je, že sa v roku 2017 vozidlo podarilo v podstate zbytočne oživiť do prevádzkyschopného stavu, keď sa nespravili veci ako napr. jemne prepadnutá podlaha v oblasti trakčáku a nevymenilo sa deravé oplechovanie, aspoň provizórne, podobne ako u 6309. Toho času sa naozaj dala 6207 opraviť do reprezentačného - dočasného stavu ako napr. práve zmienená 6309.

Teraz je to už jedno, vozidlo nie je aktuálne kompletné, zrejme má v sebe vyhádzané časti zo 6617 (sklad) a doklady potrebné k prevádzke už nie su platné a poveternostné podmienky počas exterierového deponovania veľa, nie tak zlého, zničili.
Reakcia na: Viko #79:
V DPB vedia moc dobre. Je to človek, ktorý mi bodol nôž do chrbta (a ešte teatrálnym spôsobom, že to videlo plno ľudí). Neprekvapuje me, že sa s ním nikto nechce baviť. Ja sa voči tej osobe už viac vyjadrovať nebudem.
Reakcia na: Edelweiß #78:
A čo konkrétne sa zmení, ak ho nikdy nikto nemá odvahu pomenovať?
Reakcia na: 14TrM6226 #77:
Ja vsak dodam, ze nerad utocim na internete na cudzie osoby, avsak v tomto pripade sa musim plne stotoznit so slovami, ktore tu boli napisane
Reakcia na: Edelweiß #76:
Ak sa bavíme o tej istej osobe, čo na 99% predpokladám, že áno, tak sa tomuto ani len nečudujem..
Alebo byt mimoriadne arogantny voci druhym osobam a miestami ich podpichovat s vecami, do ktorych ho nic nie je + byt prirodne drzy.

Reakcia na: upravovač fotiek #73:
Keby len ruky... Aj nohy, potom spraviť lobotómiu a aj za niečo nemenované následne zavesiť do prievanu za toto chovanie sa k historicky hodnotným vozidlám. Je to maximálna neúcta.
Reakcia na: upravovač fotiek #73:
Nedá sa nesúhlasiť. Ale ako píšem spolu s Edelweiß nižšie, tento človek má nie len 1512 na konte...
Reakcia na: 14TrM6226 #71:
Tomu, kto tie plechy z 1512 strhol, by mali ruky dolámať!
Reakcia na: trolejbus6611 #66:
Hnije do krásy, predsa!
Reakcia na: Edelweiß #70:
Nepriazeň osudu, ktorá má spoločného menovateľa vo všetkych prípadoch, postihla aj raritnú 1512 (plechy na ľavej bočnici strhnuté a skelet celé roky vystavený poveternostným podmienkam vo vozovni).

Áno, 8009 (4806) a 2412 (4400) sú tiež elegantný príklad "nepriazne osudu" v DPB.
Som osobne tiez za to, aby sa 6207 dochovala v stave po dojazdeni vzhladom na to, aku hodnotu sama o sebe ma. Dvojnasobne tym, v akom prevedeni je. Je vsak pravda to, ze jej rekonstrukcia bude velmi narocna a bude musiet byt rovnako ak nie viac precizna, nez bola u 6505.

Alebo "omylom" zosrotovana 4806 povodna, taktiez pre "nepriazen" osudu. Vratane prototypu klboveho Tambusu.
Reakcia na: Edelweiß #67:
Vyzerá presne ako povaha ľudí, ktorí sa zapríčinili za jej uchovanie.

"Snad sa dozije opravy aku si zasluzi." - Z môjho pohľadu sa jej dožije, ak sa dostane do rúk niekomu zodpovednejšiemu. Opraviť sa dá veľa vecí, ale toto naozaj bude nad rámec síl aj v prípade dodávateľskej opravy. Budeme radi za stav so širokými stĺpikmi zo stavu na konci prevádzky pri našich finančných možnostiach...

Ale kto vie, možno skoncí ako 4940 alebo taká mňamka 1510. Pre nepriazeň osudu bolo vozidlo zlikvidované 😛
Reakcia na: trolejbus6611 #66:
Takto sa to nerobí do psej matere...
Vyzera katastrofalne a to na Trnavke stala "iba" 2 roky. Tu je aspon vidiet, co spravi deponovanie vozidla vnutri a vonku.

Snad sa dozije opravy aku si zasluzi.
Mimoriadne žalostný stav azda najväčšieho klenotu, ktorým Bratislava disponuje.
Reakcia na: Andrej #64:
Tak hlavne 6617 zvládne spraviť DPB aj vo vlastnej réžii. 67 by nedal ani náhodou. A aj tá 6617 je len tak-tak...