Fleet numbers:
  1.    from 1983
Type: Škoda 14 Tr 01
Builder: Škoda, Ostrov
Serial number: 08394
Manufactured: 1982
In service: 1.12.1982
Depot: Hroboňova
Krasňany (depozitár HV)
Trnávka
Information system: BUSE BS 100 (od 1999)
BUSE BS 120 (od 12/2005)
BUSE BS 210 (98 × 19 px), BS 212 (112 × 19 px), BS 210 (28 × 19 px) (od 12/2005)
Additional information: historic vehicle
Other data: Po vyradení z prevádzky v roku 2009 bolo vozidlo zachované do zbierky historických vozidiel DPB. V súčasnosti čaká na rekonštrukciu do pôvodného stavu.
Last records of service:
9 Oct 2009 203/2
7 Oct 2009 N44/1
203/8
5 Oct 2009 ZV-T/1
206/1
1 Oct 2009 203/2
30 Sep 2009 203/2
29 Sep 2009 204/2
25 Sep 2009 203/3
24 Sep 2009 208/5
All records of service

Comments

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
upravovač fotiek

upravovač fotiek

Reply on: Andrej #64:
Tak hlavne 6617 zvládne spraviť DPB aj vo vlastnej réžii. 67 by nedal ani náhodou. A aj tá 6617 je len tak-tak...
Reply on: Trolley #63:
Ja neviem v akom stave boli tieto dve vozidla, ale je mozne ze 6617 vybrali lebo jej oprava by bola menej financne narocna nez 6207?
Reply on: upravovač fotiek #62:
Najprv mali 6207 je to hodnotnejší voz ako 6617.
upravovač fotiek

upravovač fotiek

Reply on: Trolley #60:
6617 jednoznačne dokončiť. Je v pokročilej fáze. Tam naozaj nechýba veľa. Lenže v DPB je aj málo problém. Nie sú ruky.
upravovač fotiek

upravovač fotiek

Reply on: trolejbus6207 #59:
67 jedine dodávateľsky. Zliner si síce pýta dosť, ale robí veci kvalitne. 6617 je už vyvarená, ostáva oplechovať, naťahať vzduch a nainštalovať výzbroj, ktorá je tiež už prichystaná.
Reply on: trolejbus6207 #59:
6617 mohla počkať, 6207 je vzácnejšia.
trolejbus6207

trolejbus6207

Reply on: upravovač fotiek #53:
Obidve ex Prešovské 14Tr0 v Plovdive sú zlikvidované.

Bolo by pekné, keby bola Líza zrekonštruovaná ku 120-temu výročiu, ale ružovo to nevidím - nie sú zdroje, čo sa nájde v DPB, sa venuje rekonštrukcii 6617 a peniaze na dodávateľskú rekonštrukciu (napríklad v Zlíneri) bohužiaľ nie sú.
upravovač fotiek

upravovač fotiek

Reply on: Trolley #56:
To sa musíš obrátiť na DPB.
Reply on: trolejbus6207 #41:
Ktorého výrobcu, ABB ako nástupcu MFO?
Povedz Kremeňovi, nech mi napíše podrobnosti.
Reply on: upravovač fotiek #53:
A je to v pláne?
Samuelšotouš

Samuelšotouš

suhlasim s upravovač fotiek
upravovač fotiek

upravovač fotiek

Reply on: N/A #47:
Nemyslíme. Je to najstaršia dochovaná 14Tr na svete. Na Kryme v roku 2011 zošrotovali 14Tr0 a o tých dvoch ex. Prešovských v Plovdive sa nič nevie, asi budú tiež zlikvidované. Keby sa chcelo, tak na 120. výročie trolejbusovej dopravy v Bratislave by mohla byť 67 hotová ako cenný historičák v stave po dodaní do Bratislavy.
Samuelšotouš

Samuelšotouš

sorry moj brat piše za moj učet
Samuelšotouš

Samuelšotouš

nesuhlasim
Reply on: N/A #49:
Na toto si ako prišiel?
Ako ho chcu opraviť? Ani niesu diely jedine iba z 6278.
Reply on: N/A #47:
Čo presne by si získal zošrotovaním? Ak ten voz existuje tak existuje nádej že v budúcnosti bude opravený. Zošrotovaním sa akurát všetko stratí.

Mimochodom, v histórii historických dopravných vozidiel je veľmi bežné že vozidlo strávilo určitú časť svojho života ako šrot. Keby všetci len šrotovali tak tu pomaly vôbec nič nemáme.
Nemyslite si že by sa mal tento trolejbus zošrotovať? Vôbec nejazdi a iba hnie. Ani na DOD ho neukazuju. Je uplne zbytočny
trolejbus6207

trolejbus6207

Reply on: SixSixTrooper #44:
Líza = 6207