VozidláTrolejbusyŠkoda 14 Tr › #8142

Evidenčné čísla:
  1. 68
  2. 6208    1983 – 1984
  3. 8142    od 1984
Typ: Škoda 14 Tr 01
Výrobca: Škoda, Ostrov
Výrobné číslo: 08404
Rok výroby: 1982
Sprevádzkovanie: 1.12.1982
Vyradenie: 1.12.2002
Depo: Hroboňova
Krasňany (depozitár HV)
Trnávka
Rekonštrukcie a úpravy: Úprava na výcvikové vozidlo (1984)

Inverzný náter (po r. 1985)
Doplňujúce informácie: výcvikové vozidlo
Iné údaje: Je zachovaný ako zdroj dielov pre budúce historické vozidlo #6207. Na vozidle bola zachovaná pôvodná hnacia náprava Rába A 018 a aj pôvodné sedadlá.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 14TrM6226 #8:
Kiezby sa dochovala prave v tejto atypickej modernizacii, ktora nikde nebola.

Ale v tomto rozumiem obidve strany, ze su za povodny variant.
Reakcia na: Viko #5:
Majitelom su a zrejme maju povolenie vozidlo deponovat v areali DPB, dokym nepride prikaz na vypratanie majetku zo sukromneho pozemku.
Reakcia na: trolejbus6611 #7:
Dovolím si asi aj súhlasiť. Nečudoval by som sa v podstate ani tomu čo píšete. Veď obe vozidlá v podstate toho najviac schytali len v krasňanskom depozitári, kde naozaj bolo vlhko vždy. 8142 má výhodu aj v tom, že reálne bola menej jazdená a vystavená teda menšej miere poškodzovania.

Veriť treba však v to, aby sa spravila 6207 poriadne a bola z nej krásna 14 Tr 01 hodná výstavy 😉 Niet väčšieho unikátu momentálne na svete.
Reakcia na: Edelweiß #6:
Úprimne som toho názoru, aby 6207 aj 6208 podstúpili riadnu defektoskopiu nosných častí. Mám obavy, že 6208 je na tom žiaľ o niečo vari aj lepšie, ako 6207. Vizuálne azda len tie plechy pri 6208 odrádzajú...
Reakcia na: 14TrM6226 #4:
Som toho nazoru ze je na tom rovnako ako 6207, ak nie horsie - nebola nikdy kryta ( okrem depozitara v Krasnanoch, kde jej rovnako ublizila vlhkost ) a Boh vie, co sa skryva pod plechmi a nanosom casu poveternostnych podmienok.
Reakcia na: Edelweiß #3:
6517 si nemal odviezť Podkarpatský dopravný spolok?
Reakcia na: Edelweiß #3:
Je známy jej technický stav? V minulosti sa minimálne mechanicky od stavu 6207 nelíšila, azda len hnilým obkladom karosérie.
Reakcia na: 6503 #2:
Ano, spolocne so 6517 odlozena pri trave za UD elektriciek.
Reakcia na: cotopaxi #1:
Stale existuje v nejakej forme, ci?
Momentálny stav - užíva si vonkajšie prostredie na Trnávke