Vsimol som si, ze vozidlo po dlhej dobe na jar preslo STK (na druhykrat ? ) i EK.
Zeby existoval plan na jeho skore ozivenie?
Zeby existoval plan na jeho skore ozivenie?
Evidenčné číslo: | 1512 | ||||||||||||||||
Typ: | Ikarus 283.01 | ||||||||||||||||
Výrobca: | Ikarus Budapest | ||||||||||||||||
Výrobné číslo: | 283 01 004 91 | ||||||||||||||||
Štátne evidenčné číslo vozidla (EČV/ŠPZ): | BAB 29-02
BA-679IS BA-347LL (od 2006) | ||||||||||||||||
Rok výroby: | 1991 | ||||||||||||||||
Sprevádzkovanie: | 5.4.1991 | ||||||||||||||||
Nadobúdacia cena: | 1 612 526 Kčs | ||||||||||||||||
Depo: | Trnávka
Krasňany (depozitár HV, od 2010) | ||||||||||||||||
Nehody: | Požiar v motorovej časti vozidla na Nám. 1. mája na linke 31 (23.9.2003) | ||||||||||||||||
Rekonštrukcie a úpravy: | GO a modernizácia v SAD BBDS, Banská Bystrica (1999) | ||||||||||||||||
Informačný systém: | BUSE BS 100 (od 1999)
BUSE BS 110 (112 × 19 px), BS 110 (112 × 19 px), BS 110 (28 × 19 px) (od 1999) BUSE BS 120 (od 1999) | ||||||||||||||||
Doplňujúce informácie: | historické vozidlo | ||||||||||||||||
Iné údaje: | Vozidlo sa zúčastnilo rozlúčky s Ikarusmi 280 v Nitre (31.1.2009)
Vozidlo bolo posledným premávkovým Ikarusom radu 200 v Bratislave, v pravidelnej premávke dojazdilo 2.7.2010, kedy bolo vypravené na linku 70. Neskôr ešte raz vyšlo do premávky na študentskej linke 131 dňa 1.11.20210. Vozidlo bolo po vyradení z prevádzky v roku 2010 zachované do zbierky historických vozidiel DPB a čaká na prípadnú renováciu. | ||||||||||||||||
Posledné záznamy o vypravení: |
|
skopi