| Evidenčné číslo: | 1513 | ||||||||||||||||||
| Typ: | Ikarus 283.01 | ||||||||||||||||||
| Výrobca: | Ikarus Budapest | ||||||||||||||||||
| Výrobné číslo: | 283 01 005 91 | ||||||||||||||||||
| Štátne evidenčné číslo vozidla (EČV/ŠPZ): | BAB 29-03
BA-599HU | ||||||||||||||||||
| Rok výroby: | 1991 | ||||||||||||||||||
| Sprevádzkovanie: | 5.4.1991 | ||||||||||||||||||
| Odstavenie z premávky: | 28.7.2006 | ||||||||||||||||||
| Vyradenie: | 10.1.2008 | ||||||||||||||||||
| Nadobúdacia cena: | 1 612 526 Kčs | ||||||||||||||||||
| Depo: | Trnávka | ||||||||||||||||||
| Domovská linka: | 37
86 21 | ||||||||||||||||||
| Nehody: | Zlomenie strednej nápravy pri výjazde na diaľnicu D2 v smere z Devínskej Novej Vsi (19.8.2003 o cca 7:00) - po oprave sa znovu zaradil do premávky v 10/2003. | ||||||||||||||||||
| Rekonštrukcie a úpravy: | GO a modernizácia v SAD BBDS, Banská Bystrica (1999) - na modernizáciu bol odoslaný ako prvý autobus tohto typu po tom, ako mal v januári 1999 nehodu, pri ktorej bola značne poškodená zadná časť vozidla. | ||||||||||||||||||
| Informačný systém: | BUSE BS 100 (od 1999)
BUSE BS 110 (112 × 19 px), BS 110 (112 × 19 px), BS 110 (28 × 19 px) (od 1999) BUSE BS 120 (od 1999) | ||||||||||||||||||
| Iné údaje: | Ako jediný zmodernizovaný autobus tohto typu mal oranžové dvere
Pri GO dostal štítok z Ikarusu 280.08 s výr. číslom 280 08 2782 88, č. motora D2356 HM6U 101 1288 141 | ||||||||||||||||||
| Posledné záznamy o vypravení: |
|