VozidláAutobusyIkarus 283 › #1512
Evidenčné číslo:1512       
Typ: Ikarus 283.01
Výrobca: Ikarus Budapest
Výrobné číslo: 283 01 004 91
Štátne evidenčné číslo vozidla (EČV/ŠPZ): BAB 29-02
BA-679IS
BA-347LL (od 2006)
Rok výroby: 1991
Sprevádzkovanie: 5.4.1991
Nadobúdacia cena: 1 612 526 Kčs
Vozovňa: Trnávka
Krasňany (depozitár HV, od 2010)
Nehody: Požiar v motorovej časti vozidla na Nám. 1. mája na linke 31 (23.9.2003)
Rekonštrukcie a úpravy: Modernizácia v BBDS a. s. Banská Bystrica (1999)
Informačný systém: BUSE BS 100 (od 1999)
BUSE BS 110/4, BS 110/4, BS 110/1 (od 1999)
BUSE BS 120 (od 1999)
Doplňujúce informácie: historické vozidlo
Iné údaje: Vozidlo sa zúčastnilo rozlúčky s Ikarusmi 280 v Nitre (31.1.2009)

Vozidlo bolo posledným premávkovým Ikarusom radu 200 v Bratislave, v pravidelnej premávke dojazdilo 2.7.2010, kedy bolo posledný raz vypravené na linku 70.

Vozidlo bolo po vyradení z prevádzky zachované do zbierky historických vozidiel DPB a slúži na príležitostné nostalgické jazdy.
Posledné záznamy o vypravení: 23.9.2012 H91/2
24.6.2012 H56/1
23.6.2012 H56/1
1.11.2010 131/2
2.7.2010 70/14
29.6.2010 39/10
25.6.2010 21/14
16.6.2010 21/10
14.6.2010 21/12
10.6.2010 21/14
Všetky záznamy o vypravení

Komentáre

Login: Heslo:

🙂😃😁😂😅
😆😉😊😋😛
😎😗😍🤪🙃
😶😐😏🤔🤨
🙄😣😥😮😲
🙁😕😖😫😞
😭🤐😴😬😨
😱😵😠🤬🤑
😷🤒🤕🤮😇
🤓😈💀👽🤖
❗❓💗👍👎

K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 8 MB).
Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový popis. Pridaním súborov súhlasíte s podmienkami používania.

skopi13.11.2016 3:30  +2#13 Re:
Reakcia na #12 od TomJ:
Existuje, stále by mala byť v depozitári.
TomJ12.11.2016 20:36 #12 Re:
Reakcia na #10 od skopi:
A 2881 ešte fyzicky existuje?
Mike12.11.2016 20:15 #11 Re:
Reakcia na #8 od Viko:
Ako píše Jano3224, fyzicky existuje aj 1510 a stojí hneď vedľa 1512 ...
skopi12.11.2016 18:44 -1#10 Re:
Reakcia na #6 od S499.1023:
Ja k depozitáru nijakým spôsobom ruku neprikladám, ani som nikdy neprikladal. Ale možno práve to prikladanie je ten problém, keď z cca 15 vozidiel, ktoré tam sú/boli, sa zrekonštruoval len TAM. Na zamyslenie.
Jano322412.11.2016 18:36 #9 Re:
Reakcia na #8 od Viko:
Mám pocit že #1510
Viko12.11.2016 17:41 #8 Re:
Reakcia na #7 od Mike:
Tie počty 283-jok mi nesedia: jeden má DPB, jeden KHA, a ten tretí je niektorý z trojice od sibírskych tigrov?
Mike12.11.2016 11:19 #7 Re:
Reakcia na #5 od S499.1023:
Veď sa aj zachovali z DPB vozov i283 - 3ks a i 280 - 1 ks . ?
S499.102312.11.2016 11:04 #6 Re:
Reakcia na #2 od skopi:
Čo znamená "anarchia v depozitári? Ty nejako prikladáš ruku k deanarchizácii depozitára?
S499.102312.11.2016 11:03 #5 Re:
Reakcia na #3 od Mike:
Hlavne 280-ok sú 3R ale 283 je v rámci CZ/SK bratislavský unikát.
Viko12.11.2016 10:50 #4 Re:
Reakcia na #2 od skopi:
Mozes tu anarchiu trocha rozviest prosim ta?
------
V kazdom pripade dakujem za obe odpovede, hoci nie su velmi pozitivne.
Mike12.11.2016 10:27 #3 Re:
Reakcia na #1 od Viko:
Skoré nie, ale ešte sa nad ním nezlomila palica, zatiaľ je to jediný pôvodný DPB 200vkový ikarus, ktorý je najjednoduchšie sprevádzkovateľný.
skopi12.11.2016 2:26 #2 Re:
Reakcia na #1 od Viko:
Kiež by si mal pravdu. ? Kým bude v depozitári anarchia, nemyslím si, že jeho oživenie je reálne.
Viko12.11.2016 0:01  +1#1 Re:
Vsimol som si, ze vozidlo po dlhej dobe na jar preslo STK (na druhykrat ? ) i EK.
Zeby existoval plan na jeho skore ozivenie?

Vyhľadávanie v katalógu vozidiel

Evidenčné číslo:
Typ vozidla: