Viedenská električka sprevádzkovaná v roku 1914 zažila najlepšie časy len počas krátkeho obdobia do roku 1918 a spojenie medzi Viedňou a Bratislavou fungovalo len do roku 1938. Napriek tomu sa do dnešných dní zachovalo množstvo vozidiel a súčastí trate medzi Bratislavou a Wolfsthalom. Väčšina vozidiel sa nachádza v zbierkach rôznych subjektov ako historické vozidlá. V nasledujúcom prehľade uvádzame informácie o možnostiach návštevy pozostatkov Viedenskej električky.
Z pôvodnej trate zostal v prevádzke úsek Wolfsthal - Viedeň (s úpravami vedenia trate a úpravou ukončenia trate vo Viedni). Z úseku Bratislava - Wolfsthal sa zachovalo okrem budovy depa v Kopčanoch množstvo artefaktov, napríklad:
základy zastávky pri Sade Janka Kráľa
pôvodné koľajnice pri Kopčianskej ul.
depo v Kopčanoch (od roku 2015 národná kultúrna pamiatka)
budova stanice v Kopčanoch
ucelené časti násypu od diaľnice D2 po Wolfsthal
návestidlo pri štátnej hranici Petržalka/Berg
Návšteva bývalej zastávky električky pri Sade Janka Kráľa je možná celoročne a vhodným východiskovým bodom je súčasná zastávka električiek Sad Janka Kráľa alebo zastávka autobusov Aupark. Návšteva trate medzi Kopčanmi a Wolfsthalom je vhodná najmä v zimnom období, keďže väčšina telesa trate je zarastená. Prístup k bývalej trati je vhodný zo zastávky autobusov Kopčany-sídlisko a následne od železničného priecestia na Kopčianskej ulici. Pri prekonávaní diaľnice D2 je nutné využiť cestný most na konci Bratskej ulici, pri ktorom je možné navštíviť bunker B-S 6 "Vrba". Z Wolfsthalu do Bratislavy je možné využiť autobusové spojenie Slovak Lines.
Dokumentácia trate Bratislava - Wolfsthal sa nachádza v galérii imhd.sk. Mapa pôvodnej trate a zachovaných častí je dostupná na mapách Google.
Základy nástupišťa zastávky pri Sade Janka Kráľa
Depo v KopčanochStaničná budova v Kopčanoch - Foto: archív KPMHaRD
Teleso trate medzi diaľnicou D2 a štátnou hranicou