pozorujuc nekonecne prace na racianskej by ma celkom zaujimalo, aku vyhodu prinesie ta casovo asi najnarocnejsia cast prac v podobe kladenia kociek k obrubnikom na okraji cesty.... mna totiz napadaju len same nevyhody.... (teda pre mesto ako spravcu komunikacie, nejaka firma sa urcite nabali aj po dokonceni prac na cisteni a postrekovani buriny vyrastajucej medzi tymi kockami)
Využiteľnosť cyklotrasy na nábreží v nedeľu pred obedom: 9 cyklistov asi za 5 minút medzi Mostom SNP a Nám. Ľ. Štúra, z toho 8 išli po "promenáde" medzi ľuďmi, čo som sa im musel uhýbať, jeden v cyklopruhu.
Ja som k tomuto tunelu pre nakladne vlaky roznyslal tak, ci by nebolo mozne to nejako tak preseknut, ze by to sice zacinalo pri patronke, ale vyustovalo dkde az za hlavnou stanicou, takze by sa jej uplne vyhli(mozno dakde tesne za depom ak je tam nejaky priestor
nuz, konkretnym cislom Ti odpovedat neviem, ale sadni nad tunely pri stanici a spocitaj naklady co tade prejdu.... (no a este teda, ak by sa niekto niekedy zmysluplne zamyslel nad ekologiou, tak by sa na zeleznicu mala presunut takmer vsetka dialkova nakladna doprava....; ale chapem, ze sa stale pohybujeme v risi snivajte so mnou.....)
citaj s porozumenim, nakladna zeleznicna doprava..... (aj ked ano, nevyjadril som sa asi dost jasne ked som napisal len "naklad")
ono aj tretia rura smer lamac by sa zisla a to dokonca aj keby sme tam nemali vobec ziadnu nakladnu a chceli dakedy zeleznicu vediet lepsie a s rozumnejsim taktom vyuzivat aj na vnutromestsku dopravu....
Stále mi uniká, v čom by mal byť prínos odklonenia vlakov z hlavnej stanice.
Prečo by nestačila tam tretia rúra smerom do Lamača. Vo Viedni sa na Guartier Belvedere vybaví 28 osobných vlakov za hodinu na dvoch koľajach, takže nerozumiem, načo u nás potrebujeme také megalomanské prepojenia.
lepsie umiestnenie asi nevymyslis, problemom by bolo asi to zaustenie od rendezu resp. aj od BA-UNS a trate z DS/KN/BA-Pod.Biskupice; most na trati do Marchegu mas v podstate v osi vyustenia tunela, na tejto strane je skor komplikovane zaustenie prave do trate smer Kuty.... ale ano, okrem tunela je tam este par megalomanskych fantazii vyzadujucich velky objem investicii aj prac; ktore si myslim ze konecnom dosledku by boli drahsie ako samotny tunel....
a takto pokope zhromazdene tunely by zas niesli vyhodu spolocnej unikovej rury (tu mi ale zas zacne vyvstavat otazka dohladu, a potreba jeho kompetencii tak v cestnej ako aj zeleznicnej casti)
Nie som si istý, či by trasovanie diaľničného tunela bolo vhodné pre nákladnú železničnú dopravu, ktorej by sa zišlo napojenie na ŽST Bratislava východ a z druhej strany na Volkswagen a trať na Marchegg (ideálne bez úvrate)
Možno to mohli spraviť poriadne na prvý pokus. Nebyť tej magistrátnej partizánčiny sme sa mohli hádať o dôležitejších veciach. (Cyklopruh považujem úplne za ok a debaty a búrku v š…, ale pravdou je, že v záujme toho, aby vznikol, sa vôbec nijako nekomunikoval vopred a naozaj trpí niekoľkými chybami, ktoré sú ľahkými terčmi.)
Ja som skôr za to, nech je viac tunelov v rámci mesta ako kdesi ďaleko od ruky. Skôr ako Tunel Karpaty bude nejaká rýchlostná cesta Trnava - Senica - Kúty, čo by pomohlo viac ako tunel z Rače do Marianky... V BA by pomohla nielen severná tangenta, ale aj ďalšie podzemné prepojenia, ktorými by sa dalo obísť centrum mesta (napr. viem si jeden predstaviť medzi Pražskou a Mlynskými nivami - popod Prezidentskou záhradou, Kollárovým nám. a Ulicou 29. augusta to by boli cca 2 km)
nuz, a ja by som tam najradsej (ked tam uz bude raziaci stit) videl vo finale tie rury 4, jednu este pre zeleznicu, aby naklad v smere vychod zapad mohol obist hladnu stanicu.....
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
pressburger