6207 jedine do stavu po vyrobení. 6607 rozpáliť autogénom. 8144 prečíslovať na 6309 a vystaviť ako nepojazdný exponát múzea (ak bude, lebo pri súčasnej finančnej situácii je to dosť ťažké), stačí iba prestriekať a urobiť relatívne drobné úpravy interiéru a exteriéru aby zodpovedal 90. rokom. To by bola lacná záležitosť.
Len si neviem predstavit, co ine by to mohlo byt co ma nieco spolocne s trolejbusmi. Na inych historicakoch sa nepracuje, nevybrala sa firma ktora by spravila 6207, o 6607 ani nehovorim. Jedine mna napada 8144, tu nikto nevidel uz 7 rokov.
Tiež som zvedavý na prekvapanie, ale možno dáka mizivá šanca že #6617 bude tým prekvapením tam je, lebo len nedávno sa zistilo že #6617 dostala len nový zadný článok a tým pádom nie je novostavbou.
Nehoda priecestie Karloveská xFadruszova.. na čele stojí 7412, blokuje to smer Dúbravka ale či je aj električka súčasťou nehody netuším, asi len stoja auta v prejazdom profile.
Mne len nejde do hlavy to, že aký veľký rozdiel je medzi T3 a T6 že nemôžu vodiči len tak presadnúť a ísť iným typom vozu...
Že či je to taký markantný rozdiel alebo je to skôr iba birokracia..
Lebo chápem že keď nemá niekto oprávnenie na trolejbus a predtým bol iba abus tak sú tam iné veci ale tiež nie veľmi veľa iného... ale je to stále len medzi električkami
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
upravovač fotiek