Stále spomínaš 6607, tá nemá s DPB nič spoločné, pokiaľ viem, zostala ušetrená len vďaka iniciatíve jedného človeka, ktorý z nej chcel historičák, ale to neprešlo
8144 by asi bolo najvhodnejšie dať do Bratislavských farieb. Ten voz také farby nikdy nenosil, ale ťažko si predstaviť že by aj tento bol v krémovom nátere, a hlavne ak sa raz dočká opravy aj 6607, ktorú by určite nenechali v Bratislavských farbách. 6278 nechať v červenom a s 6617 máme vybavené kompletnú históriu lakov éry 14/15 Tr.
Len dúfam že 6617 dostane vynovenú verziu laku čo nosila po 2002 a nie tu pôvodnú.
A 8144 sa upraví do stavu z 90. rokov a bude mať číslo 6309? 6278 je oficiálne vyradený. Ale kľudne môže ostať tak, ako ukončil premávku. Súhlasím aby sa na humpľovanie drali 6309 a 6278. Dnes to asi ešte nie je dosť retro, ale za 10 rokov, ak budeme mať 6309 a 6278, ako aj peniaze na nostalgiu, tak budeme za ne radi.
Lenže to, čo si napísal, asi nebude oficiálne rozhodnutie v DPB, že? Najmä v súvislosti s vyradením 6278.
Áno, ale aby bola historičák, tak si bude vyžadovať dlhodobú údržbu. Pre vystavenie v múzeu jej môžu prepadnúť revízie. Na to, aby tam stála na špalkoch (aby nebola bez vzduchu "na zemi) ich nepotrebuje.
Bolo zvykom pri nedostatku 25Tr doťahovať na DD trolejbusy z Hroboňky (kedysi dávno 15Tr, t.č. 31Tr). Včera a dnes je podľa výpravy na t-33 6866, v prehľade vozidiel je stále uvedená z Trnávky. Bola zapožičaná na Hroboňku, alebo trvale presunutá, alebo vyšla z Trnávky až k vozovni "po svojich" a potom dotiahnutá? Lebo pokiaľ viem, je to po prvýkrát, čo je na t-33 trolejbus z Trnávky.
A keď už píšem o trolejbusoch, neviete, prečo je dlhodobo odstavený voz 6858?
6207 jedine do stavu po vyrobení. 6607 rozpáliť autogénom. 8144 prečíslovať na 6309 a vystaviť ako nepojazdný exponát múzea (ak bude, lebo pri súčasnej finančnej situácii je to dosť ťažké), stačí iba prestriekať a urobiť relatívne drobné úpravy interiéru a exteriéru aby zodpovedal 90. rokom. To by bola lacná záležitosť.
upravovač fotiek