A 8144 sa upraví do stavu z 90. rokov a bude mať číslo 6309? 6278 je oficiálne vyradený. Ale kľudne môže ostať tak, ako ukončil premávku. Súhlasím aby sa na humpľovanie drali 6309 a 6278. Dnes to asi ešte nie je dosť retro, ale za 10 rokov, ak budeme mať 6309 a 6278, ako aj peniaze na nostalgiu, tak budeme za ne radi.
Lenže to, čo si napísal, asi nebude oficiálne rozhodnutie v DPB, že? Najmä v súvislosti s vyradením 6278.
Áno, ale aby bola historičák, tak si bude vyžadovať dlhodobú údržbu. Pre vystavenie v múzeu jej môžu prepadnúť revízie. Na to, aby tam stála na špalkoch (aby nebola bez vzduchu "na zemi) ich nepotrebuje.
Bolo zvykom pri nedostatku 25Tr doťahovať na DD trolejbusy z Hroboňky (kedysi dávno 15Tr, t.č. 31Tr). Včera a dnes je podľa výpravy na t-33 6866, v prehľade vozidiel je stále uvedená z Trnávky. Bola zapožičaná na Hroboňku, alebo trvale presunutá, alebo vyšla z Trnávky až k vozovni "po svojich" a potom dotiahnutá? Lebo pokiaľ viem, je to po prvýkrát, čo je na t-33 trolejbus z Trnávky.
A keď už píšem o trolejbusoch, neviete, prečo je dlhodobo odstavený voz 6858?
6207 jedine do stavu po vyrobení. 6607 rozpáliť autogénom. 8144 prečíslovať na 6309 a vystaviť ako nepojazdný exponát múzea (ak bude, lebo pri súčasnej finančnej situácii je to dosť ťažké), stačí iba prestriekať a urobiť relatívne drobné úpravy interiéru a exteriéru aby zodpovedal 90. rokom. To by bola lacná záležitosť.
Len si neviem predstavit, co ine by to mohlo byt co ma nieco spolocne s trolejbusmi. Na inych historicakoch sa nepracuje, nevybrala sa firma ktora by spravila 6207, o 6607 ani nehovorim. Jedine mna napada 8144, tu nikto nevidel uz 7 rokov.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
upravovač fotiek
Skôr to vidím na nejako zbastlenú výzbroj za použitia komponentov zo Švajčiarska. Nádej umiera posledná.