Len si neviem predstavit, co ine by to mohlo byt co ma nieco spolocne s trolejbusmi. Na inych historicakoch sa nepracuje, nevybrala sa firma ktora by spravila 6207, o 6607 ani nehovorim. Jedine mna napada 8144, tu nikto nevidel uz 7 rokov.
Tiež som zvedavý na prekvapanie, ale možno dáka mizivá šanca že #6617 bude tým prekvapením tam je, lebo len nedávno sa zistilo že #6617 dostala len nový zadný článok a tým pádom nie je novostavbou.
Nehoda priecestie Karloveská xFadruszova.. na čele stojí 7412, blokuje to smer Dúbravka ale či je aj električka súčasťou nehody netuším, asi len stoja auta v prejazdom profile.
Mne len nejde do hlavy to, že aký veľký rozdiel je medzi T3 a T6 že nemôžu vodiči len tak presadnúť a ísť iným typom vozu...
Že či je to taký markantný rozdiel alebo je to skôr iba birokracia..
Lebo chápem že keď nemá niekto oprávnenie na trolejbus a predtým bol iba abus tak sú tam iné veci ale tiež nie veľmi veľa iného... ale je to stále len medzi električkami
Celodenné služby sú v krasňanskom zadelení a predpokladám, že dôvod výpravy špičiek z Krasňan je taký, že medzi Zátiším a vozovňou je počas dňa úplne vylúčená doprava na oboch koľajách kvôli modernizácii trate a vozy by sa nemohli po rannej špičke vrátiť na Trnávku. No a práve preto to jazdia vodiči z Trnávky, pretože to sú ich ranné špičky, akurát vypravené z inej vozovne. A keďže väčšina z nich nemá oprávnenie na staré vozy okrem T3P, tak tam jazdia T3P.
Je to samozrejme nelogické, ale DP si za tento stav môže sám. Už tu o tom bolo v minulosti popísané dosť a Tebou spomínané problémy boli aj tu, že sedačky z Trnávky nemohli ísť robiť striedačov alebo hradiť do Krasňan a to práve kvôli tomuto.
Tomu nerozumiem, prečo nemôžu jazdiť vodiči z Trnávky aj na celodenných kurzoch a s T3P? A vôbec, keby napr. v Prahe mali takto podelených vodičov, že jeden môže jeden typ a druhý zasa iný, nemohli by byť striedači a ani operatívne presuny vozov medzi vozovňami.
6503