A ani to radenie sa nedodržiavalo. Ja som napríklad bol ochotný brať službu z voľna len ak mi dali súpravu. A väčšina výpravcov bola rada, že obsadí a súpravu dali.
Yes! Dokonca pri výluke Špitálskej sa im nejak podarilo vyrobiť podobné intervaly na e4 aj e12 - tuším okolo 8 min. - a tieto linky sa pravidelne striedali. Pre nedostatočnú kapacitu meniarne však bol každý druhý vlak sólo, takže išli vždy dve dvojice (e4 a e12) a potom dve sóla. Inak to, samozrejme, matematicky nejde, ak sa mali sóla/dvojice striedať na jednotlivých radiálach.
Rozmýšľal som, že ktoré prevedenie je chybné, ale vzhľadom na to, že dnes ráno som v obratisku Cintorín Slávičie videl 2xL31 bez podfarbenia (L39 tam reprezentoval SOR), tak asi 31 a 39 prídu o farbu (čomu pri kombinácii liniek so špičkovým intervalom 5 minút veľmi nerozumiem)
Idea je aby farba linky sedela naprieč rôznymi zdrojmi. Nie som fanúšik farbičkovania, ale keď už ho robíme, tak dáva zmysel aby sme ho robili všade, aj na označníkoch.
Aký je problém v tom, ak by prelepili bezfarebné číslo farebným? Načo by vymieňali celú tabuľku, keď sa cieľ nezmenil? Ušetrí sa tým čas a výsledok bude rovnaký.
Trochu to preháňajú s tými farbami. Na schéme liniek to má zmysel, aby sa dalo rozoznať medzi jednotnými linkami na mape, ale fakt neviem aký prínos majú farebné linky na displejoch a na zastávkach. A teraz musia ešte vymeniť každú zastávkovú tabuľu na každej linke ktorá zmenila farby, to zas bude zmysluplné použitie obmedzených zdrojov.