Reakcia na: AAA #99162:
To neviem, a asi nikto ale všetcia sme na to pri najmenšom zvedaví a to teda dosť ? možno by to vedel osvetliť dakto kto vtedy pracoval v DPB a rozhodol tak, že sa vybuduje len jedna stopa. Ja by som povedal, že tá jedna stopa a otočka cez Záhorácku boli provizóriom, ktoré akosi ostalo a k vybudovaniu druhej stopy sa neprístupilo.
Sommelier
Zle. V Petržalke budete mať električku. Je to dobré a vhodné riešenie, najlepšie po povrchu na viacerých miestach s mimoúrovňovým križovaním a preferenciou. Vsio. Žiadne iné riešenie nie je momentálne vhodnejšie.
Že povedie po Starom moste ? Blivajz.
Že potom akosi chcú tú električku nahrádzať ? Lebo súdruhovia a hlavy brušerbelské namazané to akosi nedomysleli a keď to nedomysleli tak to aspoň skomplikujú ? A že železnice chcú odkrojiť z koláča čo sa dá ? No comment. Som len zvedavý čo z nich definitívne vylezie. Už teraz sa bavím z termínov a plakať budem nad zdrojmi.
Poviem Ti úprimne z vlaku nie som nadšený. Ono estakádne aj tunelové riešenie je v prípade Petržalky z há do es.
Tunel má horšiu dostupnosť, nazvem ho asociálnym z viacerých hľadísk, pasívna bezpečnosť, flexibilita a intervaly a hlavne náklady. To je za cenu nižšej hlučnosti a nižšiemu riziku stretu s iným druhom dopravy a chodcami slabá útecha. Čo tým chcem ale povedať je, že v rámci štandardov bude takéto riešenie nevyhnutné, len poukazujem na to, že vlak v Petržalke je nešťastný. Nebude dobrý, nie je vhodný.