Reakcia na: Ike #99117:
Vo velkej nudzi a pri potrebe skutocne operativneho pouzitia neexistujucej trolejovej stopy moze (pocas trvania mimoriadnej udalosti) na dotycnej krizovatke postavat pouceny pracovnik, ktory bude vytrolejovanie a natrolejovanie prechadzajucich vozidiel robit rucne. Parkrat takto praktizovane v Presove na Trojici (odpojena vratna stopa) pri vylukach - typek v 5 km/h rychlosti zlozil 15Tr-ke palice a po zastaveni ich znova nalozil, ale uz na inu stopu.
Peon
Re #99114 810zssk: No aspoň, že tak, ale to je nesystémové riešenie. ? Tam je však pomerne vysoké riziko poškodenia trolejového vedenia, však?
Zaujíma ma napríklad, či sa to neplánuje spraviť, aspoň to Šancová /Štefánikova, ale aj to priamo pod Hlavnou stanicou, aby sa z nej mohol dostať trolejbus napr. na Hodžovo nám. či na Kramáre.
A takisto by sa iste zišlo Karadžičova / Záhradnícka a Záhradnícka / Miletičova. Kde sú v Bratislave ešte takéto (ne)križovania trolejbusových tratí? Či toto sú všetky?