Reakcia na: enumaelish #99036:
Ja len hovorím, že zabudnite na L95 so 4min. intervalom. Budete mať namiesto toho priamy vlak z Nív raz za 10 min.
dokonca potom sla cez most spolocny s IAD a aj tie tam mali zuzeny profil na jedno auto a tak museli davat pozor aj na eliny aj na protiiduce auta... tusim tu bola fotka niekde...

Vladimír
"Keby nezna revolucia prisla co i len o rok (mozno o pol roka) neskor, nemali by sme ziadne dilemy, boli by obe vetvy BA metra..."
Toto si myslel ako? Určite nie vážne...
"Treba si uvedomit, ze elektricka nie je jediny a vsespasitelsky subsystem doipravy a v podmienkach (urbanistickych i ekonomickych) je pre BA riesenim jedine diverzifikacia dopravy (v case i priestore i v zmysle dopravnych subsystemov). Nic ine fungovat nebude."
Diverzifikácia dopravy, to ako vo význame viacero druhov dopravných prostriedkov (E, T, A, NDS)? Čím viac druhov dopravy, tým väčšia záťaž na ekonomiku celého systému.
Nosný systém môže byť IBA jeden (aj z dopravného, aj ekonomického hľadiska). Ak pôjde stredom Petržalky vlak, rozhodne tadiaľ nepôjde električka a už vôbec nie z paralelnej ulice do centra priamy trolejbus.
Obávam sa, že realizáciou železničného variantu súčasná L95 (keďže je dočasnou bus náhradou v koridore NDS) naveky ostane súčasnému centru vzdialená (ostane vynútený prestup na Šafku, akurát nie E+A, ale E+NDS), a to ešte pri jej zhoršenom intervale.