Vladimir: ja mam doma mnozstvo map Bratislavy, pocinajuc nejakym 1960tym rokom - a je to naozaj zaujimave citanie/pozeranie (teda pre toho, koho to zaujima
)
Napriklad prvou linkou chodiacou po sucasnej Furdekovej bola 27icka. Zaujimave boli aj obdobia, ked 27+47 (a tusim nejaky cas aj 46) chodili len na Kapucinsku a 28+45 cez Safko, Namestie SNP na stanicu

Napriklad prvou linkou chodiacou po sucasnej Furdekovej bola 27icka. Zaujimave boli aj obdobia, ked 27+47 (a tusim nejaky cas aj 46) chodili len na Kapucinsku a 28+45 cez Safko, Namestie SNP na stanicu

Andrej (Anndy008)
Cize neda sa jednoznacne povedat, ci je dobry a vyhodny 1m rochod, alebo nie, ci regionalnu dopravu, alebo iba po meste, a pod. Vzdy to zavisi od celkovej koncepcie a ta tu stale chyba, resp. je bohuzial postavena na metre. Ze chyba, co dalej s elinami, ci busmi a pod. je divne (aj ked nieco tu existuje - napr. zadratovanie petrzky tbusmi - nic proti, ale to problem neriesi radikalne - v podstate tbus = bus).
A sorry, ale diskusia o rozchode je momentalne absolutne irelevantna, toboz nema "vitaza".
Cely problem je v tom, ze sa asi nevie, co dalej s elinami a tak, takze nic ine ako rekonstruovat stare sunky DP nemoze.
Proste je to na ..., ako vacsina veci na SK.
p.s. jo - eliny mozu (teoreticky) chodit aj pod vodou - stale to bude lacnejsie, ako cele metro.
KLF: no tam islo o ten motor, co si asi Z nevedela predstavit. Lebo CNG motor je defacto ako benzinovy, nie naftovy, teda vznetovy. Ale mozno sa mylim.