Je pravda, že s hlásením zastávok v cudzom jazyku by bol problém, pre veľmi krátku vzidalenosť od seba. V takom prípade navrhujem zlúčiť niektoré zastávky do 1.
Čo sa týka LBC náteru dalo sa na to kopec peňazí, aby boli vo vozidlách turistické informácie v Slovenskom a cudtom jazyku a hlásenie zastávok malo byť tak isto v slovenskom i cudzom jazyku. Ale stalo sa tak?
Čo sa týka LBC náteru dalo sa na to kopec peňazí, aby boli vo vozidlách turistické informácie v Slovenskom a cudtom jazyku a hlásenie zastávok malo byť tak isto v slovenskom i cudzom jazyku. Ale stalo sa tak?
Ike
- mensie emisie (auta by sa snazili dojst na krizovatku tak aby len zaradili dvojku a isli - ziadne zbytocne stlacanie plynu)
- zvysena plynulost premavky
- pri niektorych autobusovych zastavkach moznost nastupu
(napr SAV... dojde 63 a tesne pred odchodom skoci cervena... tak necha otvorene dvere a zavrie ich az 5s pred skocenim zelenej - aj bezci zo SAV zastavky pre 83 a pod by stihali)