P.S. Počul si hromžiť ľudí, že L1 nejde na stanicu? Tak zlúč L12+13 ako navrhuješ a až potom zistíš, čo je to hromaženie, keď zistia, že zo Šafka nejde smerom na Karlovku a Dúbravku NIŠT
Ale ja som túto debatu o nočnom spojení VW BA nezačal. Ja som začal debatu o jlásení zastávok v cudzom jazyku a potom o zmene trasovania (linkovania električiek), vieš?
aj ja som za nápad spraviť na Štefánikovej pre IGK iba 2 pruhy + 2 pre eliny - môžeme to už prezentovať ako žiadosť cestujúcej verejnosti? ?
Re #94879 hoppusmark01: na hodžovom v podchode už eskalátory nie sú vôbec... v rámci "krátkej" rekonštrukcie (tiež ju robí IPR ako tú budovu oproti Grassalkovichovmu?) tam podľa mňa nebudú ešte aspoň rok - toť optimistický odhad
Variant A:
a) N92 - nestačil by jeden odchod o 00.30?
b) N26 - by teoreticky mohol ostať
Variant B:
c) N24 - dosť veľa zbytočných odchodov, stačilo by: o 00.20 z JJ-VW a 00.24 z VW;
a + b + c) Nájdi prejazd, ktorý by bol schopný odrobiť linky N24, N26, N92. Som veľmi zvedavý, či taký nájdeš.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Mike