Zelená šípka doprava NIE JE ekvivalent blikajúceho žltého a značky "Daj prednosť v jazde" a NIE JE to kravina. To by sio mal uvedomiť každý držiteľ vodičského preukazu.
Šotodoplním: Kruhový objazd by bol PRAVOtočivý, pričom by stredová plocha tohto kruhového objazdu bola súčasne nástupným ostrovčekom a prestupným terminálom. Už dlho snívam o tomto riešní na Kulaťáku (Vítězné náměstí) v Prahe.
Na križovatkách, ktoré sú zapojené v koordinácii ("zelenej vlne") a/alebo v pevnom cykle, mi pripadajú byť dopytové tlačidlá absolútne zbytočné, keď signálny plán križovatky sa nemení, akurát tá konkrétna zelená pre chodcov sa narozsvieti vždy, keď tam má "slot".
Takisto aj tu v Prahe ma irituje, že keď idem do Vystřeleného oka a idem od jednotky na Ohrade smerom k Husitskej, tak se križovatka nedá prekonať na jedenkrát, pretože jednak nesvieti Voľno pre chodcov vždy, keď by to bolo bezkolízne, jednak preto, že prioritou signálneho plánu je plynulý prejazd IGK, ktoré tam aj tak stoja v kolóne.
Chcem pochváliť imhd za novú anketu.. Dúfam, že DPB si jej výsledky všimne a bude to realizovať..
Ak by mal napr. niektorú linku prevádzkovať iný dopravca, bolo by to dobré na porovnanie kvality služieb(teda stavu, čistote vozidiel), aké sú v DPB a aké iného dopravcu.. Samozrejme by som poradil vybrať nejakého rakúskeho dopravcu, kde je kvalita viacmenej zaručená (viď Blaguss do Avionu a Tesca), ako nejakého lacného slovenského dopravcu s linkovými Vrakosami.. ?
Takže tématicky zamerané markízácke Teleráno na Ikarusy 280 máme už za sebou(ináč velmi fajn?), no a tam padla otazka od moderátora, že čo s 4947-kou, ktorá tam "vystupovala"? Odpoveďou od Záhradníka bolo, že zostane zachovaná ako historické vozidlo aj vzhľadom na to, že práve tento kus bol v spomínanej relácii Teleráno. Trošku kuriózne zdôvodnenie hodné tak akurát Záhradníka?, ale však uvidíme, či má na to zrovna on vplyv pri rozhodnutí, a aj či dodrží slovo..? ?
Ale vidia v tom rozdiel... Ľudia totiž rozlišujú vozy hlavne podľa náteru a ten je diametrálne odlišný od Ik 280. Kebyže pred bežného vlka postavíš Ik 280, Ik 283 bez GO a Ik 283 po GO v BBDS, tak Ti povedia, že prvé dva sú rovnaké a ten tretí je iný. A keďže 283 bez GO už nejazdia, ľudia si to nezmýlia (aspoň dúfam)...
Máš na mysly 283 ? Ináč ludom je to podla mna jedno či je to Ikarus 280 alebo 283 oni v tom rozdiel nevidia! Ja a určite aj vy by ste takú rozlúčku prijali. Či nie? ?
Čaute, vie niekto z Vás či náhodou nebude aj rozlúčkpví jazda s Ikarusmi 383?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Tramway