Reakcia na: Z #92189:
Úvodom prajem všetkým účastníkom diskusie iMHD všetko dobré v roku 2008.A ku Tvojej dileme: Keďže fixné náklady na IGK sú pomerne vysoké (poistky, amortizácia úplne, pri extrémne nízkych km prebehoch aj olej, pneumatiky a pravidelné prehliadky), postupom času budeš IGK používať stále častejšie a častejšie až si na existenciu MHD spomenieš len keď budeš niekde predbiehať autobus ? .
fobust
Viem kadial trasa viedla a myslím že napojenie na most predstavuje najmenší problém. Ono je skôr sci-fi predstava že z Viedenskej cesty pošlú IGK preč a bude znovu ako električková s otvoreným zvrškom. Ďalej si neviem predstaviť ako by sa to malo trasovať, akonáhle do príde pod most, tak jedine ďalej, mostom ponad diaľnicu a potom alebo spraviť zachádzku do ŽST Petržalka alebo to rovno poslať na Berg, kde by sa to napojilo na pôvodnú trať. Pôvodná trať sa kompletne zastavala a vyžadovala by si rozsiahle asanácie budov, mostných objektov a pod...