Reakcia na: fobust #92669:
"...obnovenie trasy presne po pôvodnom násype ve¾a colnice Berg..."Pôvodná trasa viedla z Wolfsthalu do obce Berg, kde mala
zastávku, odtia¾ okolo Matadorky (pozostatky ko¾ajišťa sú tam
dodnes vidieť) a približne tam, kde je dnes ŽST bola zastávka
Kittsee (Kopèany, Köpcsény). Odtia¾ potom smerovala
severozápadným oblúkom okolo starej Engerau cez Aupark do stanice Engerau a potom k Mostu Františka Jozefa do Preßburgu.
To znamená, že nie je žiadny problém pôvodnú trasu obnoviť, jedine napojenie na most by muselo byť riešené inak.
fobust
Pravda zasa zaspala. Alebo to niekto naozaj myslí vážne. V tom prípade si však pletie pojmy električka a prímestská železnica. Asi sa sníva o akýchsi kočkopsoch ktoré sú schopné jazdiť na 600 V js a 15 kV 16 2/3 Hz. V Bratislave to zrejme budú chcieť ukončiť na ŽST Petržalka, avšak keď to bude schopné jazdiť na 600 V js (kvôli tomu že to chcú ťahať po tratiach WLB z centra mesta), tak by mohli rovno spraviť koľajovú splietku dvoch rozchodov a točiť to po starej trase okolo reduty. Starý most bude niesť trať o dvoch rozchodoch. Nevidím v tom problém. Len aby sa na to pri rekonštrukcii myslelo, aby bol jasný profil vozidla, etc... Technicky je to možné, ale nebude to električka ako ju poznáme v BA alebo na WLB.