Reakcia na: Mike #92664:
Pravda zasa zaspala. Alebo to niekto naozaj myslí vážne. V tom prípade si však pletie pojmy električka a prímestská železnica. Asi sa sníva o akýchsi kočkopsoch ktoré sú schopné jazdiť na 600 V js a 15 kV 16 2/3 Hz. V Bratislave to zrejme budú chcieť ukončiť na ŽST Petržalka, avšak keď to bude schopné jazdiť na 600 V js (kvôli tomu že to chcú ťahať po tratiach WLB z centra mesta), tak by mohli rovno spraviť koľajovú splietku dvoch rozchodov a točiť to po starej trase okolo reduty. Starý most bude niesť trať o dvoch rozchodoch. Nevidím v tom problém. Len aby sa na to pri rekonštrukcii myslelo, aby bol jasný profil vozidla, etc... Technicky je to možné, ale nebude to električka ako ju poznáme v BA alebo na WLB.
Ámos
Myslim si, ze sa museli dohodnut ze dotovane linky medzi zupami, sa museli zacat dotovat podla ubehnutych km na uzemiach toho ktoreho kraja.
Ja nevravim ze to nie je hlupost...
Ved napríklad pred dvoma rokmi, ked som bol na vychodnom Slovensku cca 2,5 km od Margecian, kedze som bol v PSK musel som ist busom do PO a odtial vlakom do Margecian, kedze neexistovalo ziadne ine normalne spojenie medzi Margecanmi a obcou uz v PSK.