Reply on: bwd #92674:
Viem kadial trasa viedla a myslím že napojenie na most predstavuje najmenší problém. Ono je skôr sci-fi predstava že z Viedenskej cesty pošlú IGK preč a bude znovu ako električková s otvoreným zvrškom. Ďalej si neviem predstaviť ako by sa to malo trasovať, akonáhle do príde pod most, tak jedine ďalej, mostom ponad diaľnicu a potom alebo spraviť zachádzku do ŽST Petržalka alebo to rovno poslať na Berg, kde by sa to napojilo na pôvodnú trať. Pôvodná trať sa kompletne zastavala a vyžadovala by si rozsiahle asanácie budov, mostných objektov a pod...
fobust
Pravda zasa zaspala. Alebo to niekto naozaj myslí vážne. V tom prípade si však pletie pojmy električka a prímestská železnica. Asi sa sníva o akýchsi kočkopsoch ktoré sú schopné jazdiť na 600 V js a 15 kV 16 2/3 Hz. V Bratislave to zrejme budú chcieť ukončiť na ŽST Petržalka, avšak keď to bude schopné jazdiť na 600 V js (kvôli tomu že to chcú ťahať po tratiach WLB z centra mesta), tak by mohli rovno spraviť koľajovú splietku dvoch rozchodov a točiť to po starej trase okolo reduty. Starý most bude niesť trať o dvoch rozchodoch. Nevidím v tom problém. Len aby sa na to pri rekonštrukcii myslelo, aby bol jasný profil vozidla, etc... Technicky je to možné, ale nebude to električka ako ju poznáme v BA alebo na WLB.