Reply on: bwd #92675:
Hej ale netrebalo prestupovať, nakoľko vtedajšie osobné vozne používané na tejto trati boli ľahkej konštrukcie. Menili sa iba lokomotívy. A to ihneď dvakrát. Dnes by ťa s takými vozňami na trať ÖBB už nepustili, však to nespĺňa žiadne súčasné parametre. Viem si predstaviť moderné, nízkopodlažné duálne ĽAHKÉ železničné vozidlo článkové dĺžky do 40 metrov so šírkou 2,5 metra ktoré by mohlo premávať z centra mesta do centra mesta. Ale bolo by sakra drahé. Vo Viedni by išlo po tratiach WLB, tam väčší problém nevidím. V Bratislave by išlo ako som popísal, alebo inou trasou, v meste by sa dala obnoviť pôvodná slučka okolo Reduty, nevidím s tým problém, ani s mostom - len treba pri jeho rekonštrukcii na to vopred myslieť. Napojenie na most nevidím ako problém. Spojenie centrum - centrum "električkou" teda možné je, až na to že by sa nejednalo o električku, ale ľahké duálne železničné vozidlo. Teda mohla by to byť teoreticky aj električky, za predpokladu že trasa S7 sa úpraví napr. zmenou napájacieho systému a pod.

fobust
Viem kadial trasa viedla a myslím že napojenie na most predstavuje najmenší problém. Ono je skôr sci-fi predstava že z Viedenskej cesty pošlú IGK preč a bude znovu ako električková s otvoreným zvrškom. Ďalej si neviem predstaviť ako by sa to malo trasovať, akonáhle do príde pod most, tak jedine ďalej, mostom ponad diaľnicu a potom alebo spraviť zachádzku do ŽST Petržalka alebo to rovno poslať na Berg, kde by sa to napojilo na pôvodnú trať. Pôvodná trať sa kompletne zastavala a vyžadovala by si rozsiahle asanácie budov, mostných objektov a pod...