Reply on: zakaznik #92613:
Myslím že sa to týka tisícov, ak nie desaťtisícov Bratislavčanov, tentoraz to nebolo myslené iba čisto vo vzťahu ku mne a moje približovadlo, ale ceľkovo k neustálemu narastaniu počtu vozidiel (a tým pádom aj prihlasovaním nových vozidiel) aj ako dôsledok mizernej verejnej dopravy. Netvrdím že by v prípade super socky počet automobilov nestúpal, myslím si však že by nestúpal tak rapídne, prípadne že by sa tieto IGK využívali menej ako tomu je teraz.
fobust
To je pekná novoročná kachna (ešte mohli dať do článku aj fotku kachny a nie toho Düwagu). Zožerem kefu ak pôjde vozidlo Badner Bahn až do Bratislavy - a myslím tým konkrétne vozidlo Düwag na tej fotke, alebo aj typ T podobný tým s linky "metra" U6. Rovnako neviem odkiaľ v článku vzali, že, citujem: "...die derzeit existierenden Brückenverbindungen in Petrzalka nur für Staßenbahnbetrieb ausgelegt sind". V preklade že súčasné mostné prepojenia v Bratislave sú iba pre električkovú dopravu (a nie železničnú). Buhehe, keď už, tak súčasné mostné prepojenia sú skôr IBA pre cestnú dopravu a na Prístavnom moste pre železničnú (a určite nie električkovú).
Keby aj ihneď teraz začali tú trať plánovať ako predĺženie S7 (čo vôbec nie sú vozidlá ako na fotke v článku), tak skôr ako v roku 2015 to nebude. Však keď 16 km diaľnice robili 15 rokov, tak 7 km koľají budú robiť tiež aspoň 7 rokov.