Reakcia na: bwd #92675:
Hej ale netrebalo prestupovať, nakoľko vtedajšie osobné vozne používané na tejto trati boli ľahkej konštrukcie. Menili sa iba lokomotívy. A to ihneď dvakrát. Dnes by ťa s takými vozňami na trať ÖBB už nepustili, však to nespĺňa žiadne súčasné parametre. Viem si predstaviť moderné, nízkopodlažné duálne ĽAHKÉ železničné vozidlo článkové dĺžky do 40 metrov so šírkou 2,5 metra ktoré by mohlo premávať z centra mesta do centra mesta. Ale bolo by sakra drahé. Vo Viedni by išlo po tratiach WLB, tam väčší problém nevidím. V Bratislave by išlo ako som popísal, alebo inou trasou, v meste by sa dala obnoviť pôvodná slučka okolo Reduty, nevidím s tým problém, ani s mostom - len treba pri jeho rekonštrukcii na to vopred myslieť. Napojenie na most nevidím ako problém. Spojenie centrum - centrum "električkou" teda možné je, až na to že by sa nejednalo o električku, ale ľahké duálne železničné vozidlo. Teda mohla by to byť teoreticky aj električky, za predpokladu že trasa S7 sa úpraví napr. zmenou napájacieho systému a pod.
?
bwd
Pôvodná trasa viedla z Wolfsthalu do obce Berg, kde mala
zastávku, odtia¾ okolo Matadorky (pozostatky ko¾ajišťa sú tam
dodnes vidieť) a približne tam, kde je dnes ŽST bola zastávka
Kittsee (Kopèany, Köpcsény). Odtia¾ potom smerovala
severozápadným oblúkom okolo starej Engerau cez Aupark do stanice Engerau a potom k Mostu Františka Jozefa do Preßburgu.
To znamená, že nie je žiadny problém pôvodnú trasu obnoviť, jedine napojenie na most by muselo byť riešené inak.