Zdravím všetkých v novom roku aj keď neskoro ale vždy lepšie ako nikdy ? K poslednej noci roku 2007 chcem povedať, že okrem chabého programu v meste bola aj nočná doprava chaotická. Za prvé premávali naraz linky "N", a denné linky ešte aj po 21 (konkrétne 91 zo zastávky Nový Most o 21:32), potom už zo zastávky Nový most nešlo nič okrem N33, čo mne bolo na nič. Okrem toho boli asi dva typy výveskov na zastávkach ktoré hlásili odlišné informácie. Na jednom stálo o pravidelných hodinových odchodoch "N" liniek a na druhom linky 5,10,14,N93,N95,212. Fakt pardon, ale minulý rok v Petržalke bohate stačili linky 88,91 a 93,95. Myslím že zachádzanie linky N95 cez Ovsište robí túto linku použiteľnou len pre obyvateľov Ovsišťa keďže zachdádzkou cez Ovsište sa jej jazdná doba predlžuje. Myslím,že oveľa výhodnejšie by bolo zavedenie liniek N88,N91 a 95N ktoré by kopírovali svoje denné trasy. K N91 mám odôvodnenie kvôli rôznym peripetiám na Jasovskej kde sa prestupuje z N93 na N91 a naopak. Na N91 by stačilo kľudne vypraviť SORku.
bwd
Pôvodná trasa viedla z Wolfsthalu do obce Berg, kde mala
zastávku, odtia¾ okolo Matadorky (pozostatky ko¾ajišťa sú tam
dodnes vidieť) a približne tam, kde je dnes ŽST bola zastávka
Kittsee (Kopèany, Köpcsény). Odtia¾ potom smerovala
severozápadným oblúkom okolo starej Engerau cez Aupark do stanice Engerau a potom k Mostu Františka Jozefa do Preßburgu.
To znamená, že nie je žiadny problém pôvodnú trasu obnoviť, jedine napojenie na most by muselo byť riešené inak.