Reakcia na: richardhudec #73220:
Zo začiatku budú na linkách do Petržalky samozrejme aj T6 a T3 (P). Podľa mňa sa zakúpi okolo 10 - 15 tých rýchlodrážnych električiek a bude pokoj. Potom sa môže prikupovať. Len sa dosť obávam, že peniaze na 15 DV sa ozaj nenájde... ? Inak aký povrch bude mať rýchlodráha? Bude to otvorený zvršok, alebo umelý trávnik? Ja osobne by som bol radšej za otvorený zvršok, no nechám sa prekvapiť

Re #73222 SDX: Nestraš! Taký interval nebude, ani keby si sa na hlavu postavil. Ja by som si vedel predstaviť do Petržalky 2 linky s intervalom jedna 10 minút a druhá 12, jedna by mala číslo 16 a chodila by na Hlavnú stanicu a druhá č. 11 a chodila by do Rače. ?
galiyosha
http://www.bratislava.sk/MsZ/Aktualne/MsZ_07_02_01/Bod_08/Rozpocet_tabulky.xls
rok | celkové výdavky | kapitálové výdavky | bežné výdavky
2007 | 1 506 175 | 176 175 | 1 330 000
2008 | 1 452 500 | 52 500(!) | 1 400 000
2009 | 1 498 500 | 48 500(!!) | 1 450 000
Im asi úplne preplo! Očakávajú, že vozový park sa v najbližších rokoch bude samoregenerovať alebo čo?! Ak ešte aj tých 176M pre tento rok okresali, ako to bude vyzerať v rokoch nasledovných? Budú od DPB požadovať naspäť to, čo dostanú za odovzdané vraky na šrotovisku?!
A na tú integrovanú dopravu je AŽ milión navrhovaný v rozpočte aj na roky 2008 a 2009! Načo vôbec je?! Na to, aby sa mali z čoho vyplácať odmeny členom dozornej rady Bratislavská integrovaná doprava, s.r.o.?!
Ja vážne nemám slov...