Reakcia na: ivanbuto #71159:
problem je, ze slovensko a aj tie dalsie krajiny maju tak mizernu siet vysieho radu, ze je logicke, ze sa na to budu sustredovat peniaze.inak na dialnice ma ist vratane spolufinancovania z EU len 40 miliard a asi 30 miliard ide na rychlostne komunikacie. co je docela nizke cislo. nariklad v roku 2006 islo zo vsetkych zdrojov (SR, NDS, EU + uvery) asi 24 miliard korun.
slovensko je dokonca na tom tak zle, ze kopu usekov, kde by bolo treba dialnice sa riesia v podstate len ako cesty prvej triedy (polprofil), ale aj to pomoze.
a bez dialnic aleo aspon dobrych ciest ti vela investorov nedojde

Ámos
Mozno je to aj tym, ze plochy na udrzbu zelene su stanovene moc velke. Keby boli rozdelene na mensie, tak sa napriklad do vyberoveho konania moze prihlasit zivnostnik s jednou vascou kosackou, jednou pilou a privesnym vozikov za podstatne mensie prachy...
Alebo ked R. nemocnica v BB previedla pracovnu na sukromnika. Predtym ju pranie stalo 0,5mil mesacne teraz 1,5mil. mesacne...
Ale to je uz riadny OT
Outsourcing sa v DPB moc neoplatil. Vid cistota vozidiel. Je to horsie ako ked si to DP robil sam. A bohvie ci je to aj lacnejsie.
Jednoducho treba tu nastavit podmienky tak, aby si napriklad otecko s mamickou mohli kupit jeden kvalitny vysavac s tepovacom a zobrat 20 - 30 vozidiel, ktore budu cistit... Ci uz pocas sedla vo vozovni alebo pocas bezpecnostnych prestavok na konecnych. A nie ze podmienky sa nastavia tak, ze do vyberoveho konania sa moze prihlasit len firma, ktora posledne dva roky cistila vozidla pre slovensky Dp s 800 - 900 vozidlami. Tu sa robia vyberove konania tak, aby vyhoveli istym firmam. A ak by si isel outsourcovat reviziu, tak to nakoniec vyhra srocka, ktoru zalozi byvali veduci OTS a podmienky budu site jemu na mieru..