Pištík môj, si si istý, že vieš, čo je to Ikarus 435??? Ten autobus MÁ automatickú prevodovku a má nižšiu podlahu ako B 741. To NIE JE János Kádár Turbo Répülőgép ? .
Soske. Do ****.
Keď ti raz napíšem, že HDP NIE JE objektívnym ukazovateľom, ty napíšeš, že podľa Teba je, tak potom neviem o čom je táto debata.
Opýtam sa ťa inak. Do mrne, tak BA má dajme tomu vyššie HDP ako Stutgart a to znamená že má lepšiu dopravu (či úroveň) ???
A potom tam zaderieš, že je štatisticky v BA skreslene, ale inak to je dobré ?
Tytohnete ?
O eurofondoch si so mnou nepokecáš, lebo to by bola samá hviezdička. ?
Ty si sa vážne skotúlal z útesu. Uvedom si, že práve odtial, ideme.
Tak nech nejaká banda úradníkov v BA, či v akejkoľvek inej márii v úrade pre úrady porád o celoslovenskej doprave každý rok rozdelí miliardy Sk.
Nech zavolajú generálnemu DP v Prešove či SAD Brezno, že hoši, tento rok ty kúpiš 30 Karos a 15 Trolín, lebo nám sa to lúbilo a ty si postav električkovú trať do horných hámrov a je nám to jedno, že to je tak či onak, lebo namáme čas a buďte radi, že sme Vám niečo dali. Debilné ? Ako chceš posudzovať od stola potreby regiónov ?
Si uvedom, že verejná správa a financie prechádzajú reštrukturalizáciou. Ale jeden Paloš tu vykrikuje jak malé decko jak sa mu to nepáči a jak to nemá rád. O čo viac, myslí si, že by fungoval systém, ktorý tu už bol, keď sa fungl nový nákladný vagón dal zohnať za fľašu slivovice.
podla mna HDP na obyvatela (pokia nie je skreslene zlou statistikou poctu obyvatelov - co v Bratislave v znacnej miere je) je dobrym ukazovatelom urovne a dolezite pre poskytovnie fondov na vyrovnavanie rozdielov. Problem nie je v systeme fondov, ale v nasom prerozdelovani dani a takzvanej decentralizacii. Ked sa chcu prerozdelovat dane centralne v celom slovensku - co je realita - tak ma byt cele slovensko jeden region (myslim ze 5 milionov vobec nie je vela) - a hotovo. Cele slovensko ma HDP nizsie a tak cele slovensko moze byt prijemcom eurofondov. Ale ked sa rozdeli na regiony, tak treba rozdelit aj dane, inak vznikaju deformacie - ako v bratislave, ze region ma vysoke HDP, ale penazi ma samosprava tolko, ako keby mala HDP na urovni priemeru slovenska - co je prave kamen urazu!
Co sa tyka vety, ze radsej nech to plati stat - to som myslel uplne vazne. Radsej ako sucasny system, ja nehovorim ze nemoze byt lepsi system, ale ako sucasny je urcite lepsi centralne platenie statom. Lepsie ako ked VUC ma peniaze z cestnej dane a peniaze na verejnu dopravu, ale plati len cesty v okrajovych okresoch (MA, PK, SC), pricom tie dane ma vacsinou z okresov BA-1az5, kde neplati ani kusok cesty a ziadnu dopravu, len SAD opat z okrajovych okresov. Potom je tu magistrat, ktory ma peniaze ako kazda ina obec - lenze "kazda ina obec" si neplati cesty 1. a 2. triedy ako magistrat, neplati si dopravu - DPB. A este su tu samozrejme zeleznice - a tie plati pre zmenu stat, aby to nebolo prilis jednoduche. Pritom zeleznice vozia takisto ludi napriklad z malaciek do bratislavy, ako SAD. Len SAD ma uplne ine financovanie a uplne niekym inym... to je totalny CHAOS, DEFORMACIE a NESPRAVODLIVOST - bratislavcania napriklad svojimi danami z nehnutelnosti doplacaju to na dopravu, jeddnoducho niekde sa tie peniaze na DPB museli zobrat, v takych malych dedinach im dopravu zaplati VUC prostrednictvom SAD a v Bratislave proste musis najst nieco ine. A na zaver - POSLEDNY VELKY NAKUP KLBOVYCH AUTOBUSOV (ikarusy) bol za financovania statom, to iste posledne klbove trolejbusy velka dodavka...
To, ze ak budes chciet prepustit revizorov a nasledne ich prijat ako zivnostnikov, tak odbory ti do toho budu kecat...
A akym pravom obvinujem revizorov. No z tych vlastnych skusenosti co si pisal. Kazdy z mojich kamaratov co ich niekedy chytil revizor bez listka (omylom ci schvalne) to aspon raz riesili 400 - 500Sk rovno do vacku.
Dokonca jeden si kamarata zobral bokom, nemal pri sebe doklady a furt sa ho pytal: "A čo stym spravime, a čo stym spravime..." a kedze kamos nepovedal ze dam vam 500 a nehame to tak, ale hovoril ze neviem, neviem, tak sa po chvili na neho vysral.
Kde su vnutorne kontroly? No asi nefunguju...
A na zaklade toho co pisal Mike, tak by bolo zaujimave zistit kolko sa na pokutach vybere a ake su mzdove naklady + provizie. Ci sa ta kontrola v takejto verzii vobec oplati...
Jo a natupovanie prvymi dverami by som nezavadzal. Kedysi som nad tym tiez uvazoval, ale nemozes sikanovat cestujuceho preto, ze si neni schopny urobit poriadok vo vlastnych radoch a zabezpecit normalne kontrolu CL vo vozidlach.
To bolo pisane ak tak. Ak by sa predlzila L133 po dostojevskeho na Nivy a spojila s L202, tak potom spojit L88 a L70. Ludia by mali spoj cez prestup pod Novy most.
Ak by sa zaroven este aj predlzila L210 z niv cez Landererovu do Ovsista tak by som poslal linku 88+70 (Mohla by dostat cislo 87A ) z Prievozskej na Kosicku a netocit ju okolo ASMN.
...myslím si, že tu ale nikto nehovoril o GOčkach 28x. Že sa svojho času vykonali v BB - to schvaľujem 283ky ešte nejaký rôčik na cestách jazdiť budú a nevidím v tom problém, aj keď sú už vo veľmi žalostnom stave.
O ich ďalších GO sa pokiaľ viem neuvažuje.
A 4xx sa generálkovať budú musieť a bolo by to vhodné. Tie busy majú na to, aby v BA vydržali 15 a viac rokov - horizont 2013 - a to bez GO nebude možné dosiahnuť.
Prásk klinček po hlavičke. Najviac ma bavilo, keď bola rozheganá konzola ešte aj hľadať rýchlosti. cestujúci si mohli často od škŕkania pri zaraďovaní myslieť - NO TO JE AMATÉR.
Ak sám vieš, ale po pár KM sa to vodič natrénoval a bolo OK.
Veď sme ,, Dečkari no nie ??? "
prvej vete never, z vlastných skúseností viem, že to tak nie je.
Čo majú so vzťahmi podnikateľských subjektov spoločné odbory ?
Akým právom obviňuješ revízorov z toho, že pokiaľ vykonávajú riešenie porušenia prepravných podmienok primo na mieste - v hotovosti z nezákonného obohacovania sa ?
Kde sú v tom prípade vnútorné kontroly ?
Ehm, s tými terminálmi je to dobrý nápad, len finančne a technologicky náročný. Máme na to čas, rozhodne by som to nenazval prioritné, pretože na konci dňa to situáciu riešiť nebude.
S tou lavou nohou v Ik s tebou plne súhlasím,dovolím si ešte ti pripomenúť pravú ruku,ktorá si "obsluhou"Ikarusu 280 taktiež príde na svoje.biceps na pravej ruke má dvoj a viacfázový tréning.Tolko vlastná skúsenosť.
Prepáč Ámos, ale väčšiu blbosť ako spájať L70 s L88 som tu už dlho nevidel ? To len sranduješ nie? Alebo naozaj považuješ dobré riešenie, aby ľudia z AS MN cestovali pod Nový most cca. 22 minút? A takisto neviem, čo by tomu povedali ostatní cestujúci ktorí idú pod Nový most, napríklad tým z Biskupíc by sa potrebný čas až zdvojnásobil. A toto všetko pri intervale L88 a s kĺbakmi ? ! Z ktorej linky by si stiahol tieto busy?
No napr. cez vikend stretnes aj voz s 3 min. naskokom
Re 71058: vypadla ti 212 ?
Re 71063: No len chyba obsluha Noveho Mesta celodenne. Ja by som to dal takto: 2 na Zlate s dvojnasobnym intervalom 6 nechat celotyzdenne a 1 do Ruzinova.
Re 71068: No 15 metrove t-busy: Myslim, ze by sa bez nich prezit dalo.
V prednej pravej casti , ale ktore sedadlo presne to neviem uz. Boli to prve dvere co otvoril.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Nal Sehel
Ak sám vieš, ale po pár KM sa to vodič natrénoval a bolo OK.
Veď sme ,, Dečkari no nie ??? "