Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ámos #71140:
nemyslím si, že by vodiči vyhlásili generálny štrajk kôli dvadsiatke revikov.

Prijať živnostníka ? To sa už ako robí ?

Príkladov je vela, netvrdím, že to je ideálne, no ako sme sa k tomu dopracovali - prakticky neexistujú v súčasnosti páky, ktorými by sa tomu dalo zabrániť - aj preto, lebo to sú zamestnanci DPB - takmer bez zodpovednosti. Vypísanie výberového konania na kontrolu by bolo riešením. Existovala by s.r.o., ktorá by sa zodpovedala nielen DP - čiže magistrátu, ale aj cestujúcim.

Funguje to na kosení trávy, údržbe objektov, SBS,... prečo nie na MHD ?
Reakcia na: Nal Sehel #71131:
Hehe, takže sa nakoniec zhodneme ? ?
Reakcia na: S499.1023 #71143:
zase si to nepochopil v širšej súvislosti. ?
Reakcia na: Nal Sehel #71126:
Pištík môj, si si istý, že vieš, čo je to Ikarus 435??? Ten autobus MÁ automatickú prevodovku a má nižšiu podlahu ako B 741. To NIE JE János Kádár Turbo Répülőgép ? .
Reakcia na: eripmav #71142:

Soske. Do ****.
Keď ti raz napíšem, že HDP NIE JE objektívnym ukazovateľom, ty napíšeš, že podľa Teba je, tak potom neviem o čom je táto debata.

Opýtam sa ťa inak. Do mrne, tak BA má dajme tomu vyššie HDP ako Stutgart a to znamená že má lepšiu dopravu (či úroveň) ???
A potom tam zaderieš, že je štatisticky v BA skreslene, ale inak to je dobré ?
Tytohnete ?

O eurofondoch si so mnou nepokecáš, lebo to by bola samá hviezdička. ?

Ty si sa vážne skotúlal z útesu. Uvedom si, že práve odtial, ideme.
Tak nech nejaká banda úradníkov v BA, či v akejkoľvek inej márii v úrade pre úrady porád o celoslovenskej doprave každý rok rozdelí miliardy Sk.
Nech zavolajú generálnemu DP v Prešove či SAD Brezno, že hoši, tento rok ty kúpiš 30 Karos a 15 Trolín, lebo nám sa to lúbilo a ty si postav električkovú trať do horných hámrov a je nám to jedno, že to je tak či onak, lebo namáme čas a buďte radi, že sme Vám niečo dali. Debilné ? Ako chceš posudzovať od stola potreby regiónov ?

Si uvedom, že verejná správa a financie prechádzajú reštrukturalizáciou. Ale jeden Paloš tu vykrikuje jak malé decko jak sa mu to nepáči a jak to nemá rád. O čo viac, myslí si, že by fungoval systém, ktorý tu už bol, keď sa fungl nový nákladný vagón dal zohnať za fľašu slivovice.
Reakcia na: Sommelier #71123:
Takéto sumy sa úplne bežne a úspešne súdne vymáhajú, takže nevrav o tom, o čom nevieš...
Reakcia na: Sommelier #71119:
podla mna HDP na obyvatela (pokia nie je skreslene zlou statistikou poctu obyvatelov - co v Bratislave v znacnej miere je) je dobrym ukazovatelom urovne a dolezite pre poskytovnie fondov na vyrovnavanie rozdielov. Problem nie je v systeme fondov, ale v nasom prerozdelovani dani a takzvanej decentralizacii. Ked sa chcu prerozdelovat dane centralne v celom slovensku - co je realita - tak ma byt cele slovensko jeden region (myslim ze 5 milionov vobec nie je vela) - a hotovo. Cele slovensko ma HDP nizsie a tak cele slovensko moze byt prijemcom eurofondov. Ale ked sa rozdeli na regiony, tak treba rozdelit aj dane, inak vznikaju deformacie - ako v bratislave, ze region ma vysoke HDP, ale penazi ma samosprava tolko, ako keby mala HDP na urovni priemeru slovenska - co je prave kamen urazu!
Co sa tyka vety, ze radsej nech to plati stat - to som myslel uplne vazne. Radsej ako sucasny system, ja nehovorim ze nemoze byt lepsi system, ale ako sucasny je urcite lepsi centralne platenie statom. Lepsie ako ked VUC ma peniaze z cestnej dane a peniaze na verejnu dopravu, ale plati len cesty v okrajovych okresoch (MA, PK, SC), pricom tie dane ma vacsinou z okresov BA-1az5, kde neplati ani kusok cesty a ziadnu dopravu, len SAD opat z okrajovych okresov. Potom je tu magistrat, ktory ma peniaze ako kazda ina obec - lenze "kazda ina obec" si neplati cesty 1. a 2. triedy ako magistrat, neplati si dopravu - DPB. A este su tu samozrejme zeleznice - a tie plati pre zmenu stat, aby to nebolo prilis jednoduche. Pritom zeleznice vozia takisto ludi napriklad z malaciek do bratislavy, ako SAD. Len SAD ma uplne ine financovanie a uplne niekym inym... to je totalny CHAOS, DEFORMACIE a NESPRAVODLIVOST - bratislavcania napriklad svojimi danami z nehnutelnosti doplacaju to na dopravu, jeddnoducho niekde sa tie peniaze na DPB museli zobrat, v takych malych dedinach im dopravu zaplati VUC prostrednictvom SAD a v Bratislave proste musis najst nieco ine. A na zaver - POSLEDNY VELKY NAKUP KLBOVYCH AUTOBUSOV (ikarusy) bol za financovania statom, to iste posledne klbove trolejbusy velka dodavka...
Reakcia na: Ámos #71140:
A náhodou zistíme, že by sa predsa vyplatila MHD zadarmo ?
Reakcia na: Sommelier #71134:
To, ze ak budes chciet prepustit revizorov a nasledne ich prijat ako zivnostnikov, tak odbory ti do toho budu kecat...
A akym pravom obvinujem revizorov. No z tych vlastnych skusenosti co si pisal. Kazdy z mojich kamaratov co ich niekedy chytil revizor bez listka (omylom ci schvalne) to aspon raz riesili 400 - 500Sk rovno do vacku.
Dokonca jeden si kamarata zobral bokom, nemal pri sebe doklady a furt sa ho pytal: "A čo stym spravime, a čo stym spravime..." a kedze kamos nepovedal ze dam vam 500 a nehame to tak, ale hovoril ze neviem, neviem, tak sa po chvili na neho vysral.
Kde su vnutorne kontroly? No asi nefunguju...
A na zaklade toho co pisal Mike, tak by bolo zaujimave zistit kolko sa na pokutach vybere a ake su mzdove naklady + provizie. Ci sa ta kontrola v takejto verzii vobec oplati...
Jo a natupovanie prvymi dverami by som nezavadzal. Kedysi som nad tym tiez uvazoval, ale nemozes sikanovat cestujuceho preto, ze si neni schopny urobit poriadok vo vlastnych radoch a zabezpecit normalne kontrolu CL vo vozidlach.
Reakcia na: yves #71132:
To bolo pisane ak tak. Ak by sa predlzila L133 po dostojevskeho na Nivy a spojila s L202, tak potom spojit L88 a L70. Ludia by mali spoj cez prestup pod Novy most.
Ak by sa zaroven este aj predlzila L210 z niv cez Landererovu do Ovsista tak by som poslal linku 88+70 (Mohla by dostat cislo 87A 😃 ) z Prievozskej na Kosicku a netocit ju okolo ASMN.
Reakcia na: Ámos #71137:
? Presne tak. No, asi nejaky omyl...
Reakcia na: Nal Sehel #71126:
Ale Ik435 ma predsa automatiku ?
Reakcia na: Nal Sehel #71135:
...myslím si, že tu ale nikto nehovoril o GOčkach 28x. Že sa svojho času vykonali v BB - to schvaľujem 283ky ešte nejaký rôčik na cestách jazdiť budú a nevidím v tom problém, aj keď sú už vo veľmi žalostnom stave.
O ich ďalších GO sa pokiaľ viem neuvažuje.
A 4xx sa generálkovať budú musieť a bolo by to vhodné. Tie busy majú na to, aby v BA vydržali 15 a viac rokov - horizont 2013 - a to bez GO nebude možné dosiahnuť.
Reakcia na: bubboo #71133:
Prásk klinček po hlavičke. Najviac ma bavilo, keď bola rozheganá konzola ešte aj hľadať rýchlosti. cestujúci si mohli často od škŕkania pri zaraďovaní myslieť - NO TO JE AMATÉR.
Ak sám vieš, ale po pár KM sa to vodič natrénoval a bolo OK.
Veď sme ,, Dečkari no nie ??? "
Reakcia na: Ámos #71125:
prvej vete never, z vlastných skúseností viem, že to tak nie je.
Čo majú so vzťahmi podnikateľských subjektov spoločné odbory ?
Akým právom obviňuješ revízorov z toho, že pokiaľ vykonávajú riešenie porušenia prepravných podmienok primo na mieste - v hotovosti z nezákonného obohacovania sa ?
Kde sú v tom prípade vnútorné kontroly ?
Ehm, s tými terminálmi je to dobrý nápad, len finančne a technologicky náročný. Máme na to čas, rozhodne by som to nenazval prioritné, pretože na konci dňa to situáciu riešiť nebude.
Reakcia na: Nal Sehel #71131:
S tou lavou nohou v Ik s tebou plne súhlasím,dovolím si ešte ti pripomenúť pravú ruku,ktorá si "obsluhou"Ikarusu 280 taktiež príde na svoje.biceps na pravej ruke má dvoj a viacfázový tréning.Tolko vlastná skúsenosť.
Reakcia na: Ámos #71022:
Prepáč Ámos, ale väčšiu blbosť ako spájať L70 s L88 som tu už dlho nevidel ? To len sranduješ nie? Alebo naozaj považuješ dobré riešenie, aby ľudia z AS MN cestovali pod Nový most cca. 22 minút? A takisto neviem, čo by tomu povedali ostatní cestujúci ktorí idú pod Nový most, napríklad tým z Biskupíc by sa potrebný čas až zdvojnásobil. A toto všetko pri intervale L88 a s kĺbakmi ? ! Z ktorej linky by si stiahol tieto busy?
Reakcia na: Kami #71129:
Samozrejme dal som sa zmiasť zlým označením.
jednoznačne sa jedná o IK 280 + IK 283 . Ik435 . Ik412 + 434 su v podstate najlepšie busy aké DPB má.
Reakcia na: Mike #71051:
No napr. cez vikend stretnes aj voz s 3 min. naskokom
Re 71058: vypadla ti 212 ?
Re 71063: No len chyba obsluha Noveho Mesta celodenne. Ja by som to dal takto: 2 na Zlate s dvojnasobnym intervalom 6 nechat celotyzdenne a 1 do Ruzinova.
Re 71068: No 15 metrove t-busy: Myslim, ze by sa bez nich prezit dalo.
Reakcia na: Nal Sehel #71126:
da sa suhlasit, ale len v pripade ze pod I435 myslis I28x. Tie vozy su skutocne na dozitie. 😛

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.