Reakcia na: SDX #71157:
L68 cez most Apollo vzduch rozhodne nevozí. Do Petržalky/resp z Petržalky je ten interval potrebný. Ideálne plná chodí po a zo Záhradníckej. Keď predtým chodila na Bajkaslkú , tak tam v nej boli 5 - 8 ľudia. Stále nič moc. Uvažuje sa o jej skrátení, ale z dôvôdov sťažností od vodičov IV. DPA (Voz. Petržalka) na ostrý oblúk pri otáčaní na Rač. Mýte.
Ak skrátiť, tak po Záhradnícku. Ibaže tam obratisko chýba, možnosť otáčania okolo parčíku, ako kedysi dávno L55, už nie je. A navyše by sa tým prišlo o prestup na hrane na električky smer Ružinov. Hypoteticky by to šlo na Jelačičovu, ale mnohým ľuďom tým bude chýbať prestup na linky po Trnavskej (39, 61, 63, 74, 204) Tá trasa je dnes ideálna k prestupnému uzlu na Trnavskom Mýte.
Ámos
Co sa posledneho odstavca tyka chod na dpb.sk a do zalozky verejne obstaravanie.
A pri datume 26.07.2006 je prevadzka dopravneho prostriedku.
"Prevádzkovateľ dopravných prostriedkov sa zaväzuje
prepravovať náklad určený objednávateľom a na ten účel vykonávať viac vopred určených
ciest. Objednaný dopravný prostriedok musí vyhovovať podmienkam prepravy stavebného
materiálu, potrebného pri opravách električkových tratí (prevoz koľajových polí s podvalmi,
električkových panelov, drte kameň a a pod.) t.j., sklápacie vozidlo, resp. valník, s úžitkovou
hmotnosťou od 12 do 26 t"
A nasledne podmienky:
"doklad o oprávnení podnikať , potvrdené referencie
v uvedenom predmete činnosti na električkových tratiach MHD v minimálnej dĺžke 500 m
ročne v posledných dvoch rokoch"
Co viac dodat
Snad len upozornit na obstaravanie z 31.07.2006, ktore som si predtym nevsimol a to je dodavka 6ks osobnych vozidiel kategorie M, 5ks dodavkovych kategorie N1 (2miestne) a 3ks dodavkovych (5miestne)kategorie M a vsetky na dualny pohon CNG/benzin. Neviete kto to vyhral? Uz nemam prehlad v novych uzitkovych vozidlach DP.