Reply on: SDX #71157:
L68 cez most Apollo vzduch rozhodne nevozí. Do Petržalky/resp z Petržalky je ten interval potrebný. Ideálne plná chodí po a zo Záhradníckej. Keď predtým chodila na Bajkaslkú , tak tam v nej boli 5 - 8 ľudia. Stále nič moc. Uvažuje sa o jej skrátení, ale z dôvôdov sťažností od vodičov IV. DPA (Voz. Petržalka) na ostrý oblúk pri otáčaní na Rač. Mýte.
Ak skrátiť, tak po Záhradnícku. Ibaže tam obratisko chýba, možnosť otáčania okolo parčíku, ako kedysi dávno L55, už nie je. A navyše by sa tým prišlo o prestup na hrane na električky smer Ružinov. Hypoteticky by to šlo na Jelačičovu, ale mnohým ľuďom tým bude chýbať prestup na linky po Trnavskej (39, 61, 63, 74, 204) Tá trasa je dnes ideálna k prestupnému uzlu na Trnavskom Mýte.
Ámos
Mozno je to aj tym, ze plochy na udrzbu zelene su stanovene moc velke. Keby boli rozdelene na mensie, tak sa napriklad do vyberoveho konania moze prihlasit zivnostnik s jednou vascou kosackou, jednou pilou a privesnym vozikov za podstatne mensie prachy...
Alebo ked R. nemocnica v BB previedla pracovnu na sukromnika. Predtym ju pranie stalo 0,5mil mesacne teraz 1,5mil. mesacne...
Ale to je uz riadny OT
Outsourcing sa v DPB moc neoplatil. Vid cistota vozidiel. Je to horsie ako ked si to DP robil sam. A bohvie ci je to aj lacnejsie.
Jednoducho treba tu nastavit podmienky tak, aby si napriklad otecko s mamickou mohli kupit jeden kvalitny vysavac s tepovacom a zobrat 20 - 30 vozidiel, ktore budu cistit... Ci uz pocas sedla vo vozovni alebo pocas bezpecnostnych prestavok na konecnych. A nie ze podmienky sa nastavia tak, ze do vyberoveho konania sa moze prihlasit len firma, ktora posledne dva roky cistila vozidla pre slovensky Dp s 800 - 900 vozidlami. Tu sa robia vyberove konania tak, aby vyhoveli istym firmam. A ak by si isel outsourcovat reviziu, tak to nakoniec vyhra srocka, ktoru zalozi byvali veduci OTS a podmienky budu site jemu na mieru..