Reply on: ivanbuto #71159:
problem je, ze slovensko a aj tie dalsie krajiny maju tak mizernu siet vysieho radu, ze je logicke, ze sa na to budu sustredovat peniaze.inak na dialnice ma ist vratane spolufinancovania z EU len 40 miliard a asi 30 miliard ide na rychlostne komunikacie. co je docela nizke cislo. nariklad v roku 2006 islo zo vsetkych zdrojov (SR, NDS, EU + uvery) asi 24 miliard korun.
slovensko je dokonca na tom tak zle, ze kopu usekov, kde by bolo treba dialnice sa riesia v podstate len ako cesty prvej triedy (polprofil), ale aj to pomoze.
a bez dialnic aleo aspon dobrych ciest ti vela investorov nedojde

Sommelier
Prijať živnostníka ? To sa už ako robí ?
Príkladov je vela, netvrdím, že to je ideálne, no ako sme sa k tomu dopracovali - prakticky neexistujú v súčasnosti páky, ktorými by sa tomu dalo zabrániť - aj preto, lebo to sú zamestnanci DPB - takmer bez zodpovednosti. Vypísanie výberového konania na kontrolu by bolo riešením. Existovala by s.r.o., ktorá by sa zodpovedala nielen DP - čiže magistrátu, ale aj cestujúcim.
Funguje to na kosení trávy, údržbe objektov, SBS,... prečo nie na MHD ?