Reply on: Ámos #71150:
Pri rozhodovaní o outsourcingu sú podstané viaceré hľadiská.
Ono tvrdenia o súčasnej väčšej finančnej náročnosti sú nepotvrdené, pretože došlo k zmene podmienok a cien na trhu.
Ale verím tomu, že to nie je celé zrovna kosher.
Podstatné je, že sa učíme outsourcing robiť - čo je pozitívum.
Vytvára to totiž základňu pre ľudí, ktorí chcú, či budú chcieť v budúcnosti zvyšovať jeho efektívnosť či kvalitu a nebudú hľadieť na kamarátov v sročkach.
Prečo by niekto musel mať priamu skúsenosť s čistením vozidiel MHD ? Koľko takých firiem nájdeš ? Takéto podmienky sú práve tým obmedzujúcim a nahrávajúcim Jožkom či Ferkom. ?
Sommelier
Soske. Do ****.
Keď ti raz napíšem, že HDP NIE JE objektívnym ukazovateľom, ty napíšeš, že podľa Teba je, tak potom neviem o čom je táto debata.
Opýtam sa ťa inak. Do mrne, tak BA má dajme tomu vyššie HDP ako Stutgart a to znamená že má lepšiu dopravu (či úroveň) ???
A potom tam zaderieš, že je štatisticky v BA skreslene, ale inak to je dobré ?
Tytohnete ?
O eurofondoch si so mnou nepokecáš, lebo to by bola samá hviezdička. ?
Ty si sa vážne skotúlal z útesu. Uvedom si, že práve odtial, ideme.
Tak nech nejaká banda úradníkov v BA, či v akejkoľvek inej márii v úrade pre úrady porád o celoslovenskej doprave každý rok rozdelí miliardy Sk.
Nech zavolajú generálnemu DP v Prešove či SAD Brezno, že hoši, tento rok ty kúpiš 30 Karos a 15 Trolín, lebo nám sa to lúbilo a ty si postav električkovú trať do horných hámrov a je nám to jedno, že to je tak či onak, lebo namáme čas a buďte radi, že sme Vám niečo dali. Debilné ? Ako chceš posudzovať od stola potreby regiónov ?
Si uvedom, že verejná správa a financie prechádzajú reštrukturalizáciou. Ale jeden Paloš tu vykrikuje jak malé decko jak sa mu to nepáči a jak to nemá rád. O čo viac, myslí si, že by fungoval systém, ktorý tu už bol, keď sa fungl nový nákladný vagón dal zohnať za fľašu slivovice.