Reply on: Sommelier #71152:
Co sa posledneho odstavca tyka chod na dpb.sk a do zalozky verejne obstaravanie.
A pri datume 26.07.2006 je prevadzka dopravneho prostriedku.
"Prevádzkovateľ dopravných prostriedkov sa zaväzuje
prepravovať náklad určený objednávateľom a na ten účel vykonávať viac vopred určených
ciest. Objednaný dopravný prostriedok musí vyhovovať podmienkam prepravy stavebného
materiálu, potrebného pri opravách električkových tratí (prevoz koľajových polí s podvalmi,
električkových panelov, drte kameň a a pod.) t.j., sklápacie vozidlo, resp. valník, s úžitkovou
hmotnosťou od 12 do 26 t"
A nasledne podmienky:
"doklad o oprávnení podnikať , potvrdené referencie
v uvedenom predmete činnosti na električkových tratiach MHD v minimálnej dĺžke 500 m
ročne v posledných dvoch rokoch"
Co viac dodat
Snad len upozornit na obstaravanie z 31.07.2006, ktore som si predtym nevsimol a to je dodavka 6ks osobnych vozidiel kategorie M, 5ks dodavkovych kategorie N1 (2miestne) a 3ks dodavkovych (5miestne)kategorie M a vsetky na dualny pohon CNG/benzin. Neviete kto to vyhral? Uz nemam prehlad v novych uzitkovych vozidlach DP.
Sommelier
Pri rozhodovaní o outsourcingu sú podstané viaceré hľadiská.
Ono tvrdenia o súčasnej väčšej finančnej náročnosti sú nepotvrdené, pretože došlo k zmene podmienok a cien na trhu.
Ale verím tomu, že to nie je celé zrovna kosher.
Podstatné je, že sa učíme outsourcing robiť - čo je pozitívum.
Vytvára to totiž základňu pre ľudí, ktorí chcú, či budú chcieť v budúcnosti zvyšovať jeho efektívnosť či kvalitu a nebudú hľadieť na kamarátov v sročkach.
Prečo by niekto musel mať priamu skúsenosť s čistením vozidiel MHD ? Koľko takých firiem nájdeš ? Takéto podmienky sú práve tým obmedzujúcim a nahrávajúcim Jožkom či Ferkom. ?