Reply on: SDX #71157:
Nemozes porovnavat 63, ktora je v polovici svojej trasy a 68, ktora ide prakticky z konecnej... 68 jazdi dost plna... Na vsetko sa nejaky fond najde, len treba hladat... Existuju aj fondy, ktore moze cerpat aj BA - ved aj cerpala - projekt vozidiel Little Big City.
A potom je to otazka narodneho ramca, co chce vlada financovat. Jo, jednoducho v CR sa k svojmu hl. mestu spravaju inak ako v SR.
Aj ked mame za tento stvrtrok vyssi rast HDP, neznamena to, ze celkovo ekonomika SR je vykonnejsia ako CR. Takisto to nemozes ratat len cez HDP v absolutnych cislach. Treba ist cez paritu kupnej sily...
Mike
Uvažuje sa o jej skrátení, ale z dôvôdov sťažností od vodičov IV. DPA (Voz. Petržalka) na ostrý oblúk pri otáčaní na Rač. Mýte.
Ak skrátiť, tak po Záhradnícku. Ibaže tam obratisko chýba, možnosť otáčania okolo parčíku, ako kedysi dávno L55, už nie je. A navyše by sa tým prišlo o prestup na hrane na električky smer Ružinov. Hypoteticky by to šlo na Jelačičovu, ale mnohým ľuďom tým bude chýbať prestup na linky po Trnavskej (39, 61, 63, 74, 204) Tá trasa je dnes ideálna k prestupnému uzlu na Trnavskom Mýte.